3573
Sök

Angående: Torsdagsträffen för ALLA BILMÄRKEN, Gbg/Allum 2009

120 Inlägg
6 augusti 2009
Trådstartare
agneos skrev:
18:30 allum imon?? vilken parkering där nere eller uppe? det kommer blir min första träff med er big_smile

Är på den sidan dom bygger p-huset, fast längst upp då. Syns om ca 1.5h! big_smile

6 Inlägg
6 augusti 2009
kommer med förbi en stund smile tyvärr med en riktigt skitig bil men vafan de får vara tongue

Ocean_K
6 augusti 2009
Kul att se er idag grabbar smile Skönt väder etc. Dock skulle det ha kommit liiite fler bilar smile

Revill: Tack för tippset som jag fick av dig idag!

475 Inlägg
6 augusti 2009
Vart inte så många bilar ändå sad Men alltid kul o träffa folket där smile

1 311 Inlägg
6 augusti 2009
Macys skrev:
Vart inte så många bilar ändå sad Men alltid kul o träffa folket där smile

Allt folk har minskat på alla träffar. Undra Varför cool

120 Inlägg
7 augusti 2009
Trådstartare
Hade trevligt idag smile men var var alla icke-volvo?? trodde det skulle dyka upp lite varierat men blev istället en helsvensk kväll om man nu inte räknar med Evon wink

218 Inlägg
7 augusti 2009
man skall alltid räkna med en evo :-)

120 Inlägg
7 augusti 2009
Trådstartare
Sant wink hoppas på bättring till nästa gång wink

120 Inlägg
10 augusti 2009
Trådstartare
Snart torsdag igen! Kul om det kunde vara lite blandning den här veckan, förra veckan var det nästan bara volvos förutom en fin evo då. Vilka kommer?

229 Inlägg
10 augusti 2009
Tja! alla. Är man välkommen om jag kommer på torsdag?

120 Inlägg
10 augusti 2009
Trådstartare
widee skrev:
Tja! alla. Är man välkommen om jag kommer på torsdag?

Klart du är!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
10 augusti 2009
har ni ändrat träffen nu så alla bilmärken är välkomna?

Ocean_K
10 augusti 2009
Funderar på o komma denna torsdag igen smile fan jag handpolerade bilen i 3-4 timmar för ngn dag sedan....nu ser den ju sjukt smutsig ut igen..jevla väder asså...e väl bara o spola rent den nu iof smile

Vill gärna fotta lite bilar i HDR smile om ni inte vet vad HDR kolla gärna då i galleriet och titta på den bilden utan ngn bil i bilden smile

120 Inlägg
10 augusti 2009
Trådstartare
kaxxen skrev:
har ni ändrat träffen nu så alla bilmärken är välkomna?

jajamensan så det är bara o köra upp skylinen smile

501 Inlägg
10 augusti 2009
gucci_82 skrev:
Funderar på o komma denna torsdag igen smile fan jag handpolerade bilen i 3-4 timmar för ngn dag sedan....nu ser den ju sjukt smutsig ut igen..jevla väder asså...e väl bara o spola rent den nu iof smile

Vill gärna fotta lite bilar i HDR smile om ni inte vet vad HDR kolla gärna då i galleriet och titta på den bilden utan ngn bil i bilden smile

<min bil får du gärna fota tongue

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

120 Inlägg
12 augusti 2009
Trådstartare
Några mer som dyker förbi imon? blir ju kanonväder också smile

Ocean_K
12 augusti 2009
JAg kommer...smile Revill: har lite frågor till dig imorrn smile......Ska fotta HDR imorrn så om ngn e sugen på sådana bilder på sin bil. Säg då till mig.

Yrkesförare
1 267 Inlägg
12 augusti 2009
gucci_82 skrev:
JAg kommer...smile Revill: har lite frågor till dig imorrn smile......Ska fotta HDR imorrn så om ngn e sugen på sådana bilder på sin bil. Säg då till mig.

Tittar nog förbi imorrn smile Å då får du gärna fota min v70 i hdr format wink big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Ocean_K
12 augusti 2009
BAra och komma fram till mig/min bil så blire fottning av smile

11 Inlägg
12 augusti 2009
gucci_82 skrev:

Inte för jag vet vad HDR är lyckades inte förstå var bilden fanns men fota gärna om jag dyker upp imorgon=)
Gul trans am, svår att missa^^

Sök