3180
Sök

Angående: Torsdagsträffen för ALLA BILMÄRKEN, Gbg/Allum 2009

Cambrant
10 juli 2009
Inavlade var fan rätt ord gullberg tongue

Ocean_K
10 juli 2009
Jag hänger på nästa torsdag, ngn som kan PM;a mig och guida mig kanske? smile Guida mig från björkekärr, sålde min gps smile

91 Inlägg
11 juli 2009
okok det låter bra är det också torsdagar?
gullberg86 skrev:
Dani och Karlsson..VOLVO 740/940-TRÄFF PÅ ERIKSBERGS BURGERKING FRÅN KL 17.00

Finns ett gäng halvt goa å smått inavlade gossar där.. alltid någon där.. till skillnad från Allum.. väl mött ;-)

9 Inlägg
12 juli 2009
Jag kommer nog kanske också kan vara roligt

127 Inlägg
13 juli 2009
jag kommer med min nya bil big_smilebig_smile

45 Inlägg
13 juli 2009
tjenare.. ovar e alla raggar 240ina da, de e ju bara Nya som kommer.. hur kul e inte de da..

45 Inlägg
13 juli 2009
de e ju mer spännande o köpa en soffa på Ikea..
om man vill se volvo bilar kan man ju åka till bilia.. hade gött!!!

120 Inlägg
13 juli 2009
Trådstartare
Kan egentligen inte nu på torsdag, är på smögen under dagen(om det inte regnar) men skall försöka mig ta mig ditt.
Sen kommer det aldrig någon till en träff om alla väntar sig minst 20 bilar innan dom själva åker, åk ditt istället! smile

Cambrant
14 juli 2009
Det är mer eller mindra regnfritt på torsdag smile

Avstängd
38 Inlägg
14 juli 2009
Dani_porr skrev:
gullberg86 skrev:

Finns ett gäng halvt goa å smått inavlade gossar där.. alltid någon där.. till skillnad från Allum.. väl mött ;-)

Klantig jag är som inte skrev att det här är på söndagarna roll

Jag skulle föreslå att de som är sugna på volvoträff besöker eriksberg BK kl 17 på söndagarna.. okej att Allumträffarna på torsdag inte är helt fel,, om det hade kommit några dit.
På söndagarna så är det åtminstånde minst ett par skallar där.. always.
Sen finns ju onsdagsträffen på järnbrottet, som efter stor dos av streetrace och liknande påhitt tätt under sommaren verkar ha bantat ner sig. Men där är alltid folk också..

Just de ja.. japs-träffen är samma dag och tid på eriksbergs.. Så inte bara svensk plåt.. utan de finns även riskokare där också.

120 Inlägg
14 juli 2009
Trådstartare
gullberg86 skrev:
Dani_porr skrev:
gullberg86 skrev:

Klantig jag är som inte skrev att det här är på söndagarna roll

Jag skulle föreslå att de som är sugna på volvoträff besöker eriksberg BK kl 17 på söndagarna.. okej att Allumträffarna på torsdag inte är helt fel,, om det hade kommit några dit.
På söndagarna så är det åtminstånde minst ett par skallar där.. always.
Sen finns ju onsdagsträffen på järnbrottet, som efter stor dos av streetrace och liknande påhitt tätt under sommaren verkar ha bantat ner sig. Men där är alltid folk också..

Just de ja.. japs-träffen är samma dag och tid på eriksbergs.. Så inte bara svensk plåt.. utan de finns även riskokare där också.

Vi skall se till o bli lite fler nu på torsdag, dags för uppsträckning!

Har varit på Eriksberg några ggr på söndagar men känner sig lite vilsen bland alla bakkrafsare wink Låt det bli en renodlad volvoträff istället smile

Avstängd
38 Inlägg
15 juli 2009
Jag hänger gärna på Allumträffarna.. om det fanns några att hänga med. Är ju totalt öde däruppe på P-däcket.

373 Inlägg
15 juli 2009
skulle kanske försöka titta förbi.. vart ju ett tag sen nu, allum ligger ju på fel sida av stan nu mera tongue

847 Inlägg
15 juli 2009
Kanske kommer upp i morgon

127 Inlägg
15 juli 2009
Jag kommer imorgon iaf big_smile

407 Inlägg
15 juli 2009
ska till gbg men ska över med båten till knarrholmen så ligger det nära så kan man svänga in och ta den sena båter till knarrholmen...båten avgår från saltholmen..

120 Inlägg
15 juli 2009
Trådstartare
Kan bli ett lite gäng då kanske smile

Cambrant
16 juli 2009
Kul att det va lite mer folk denna gång och hoppas det kommer fler framöver. Verkar som att folk inte riktigt fattar vart det är men det är på takparkeringen och längst in i högra hörnet på taket. Kul också att folk flockades runt min och -rickard- fina Saabar wink Finns hopp för det inavlade volvogänget trots allt tongue

Sök