Hur många svar ska du ha? hehe... tycker du fått många fina förslag!
vad är dina mål? Tävla eller bara för skoj på en stor parkering? Ska du ha bilen godkänd hos Bilprovningen eller ska den enbart busas med? Skick på bilen?
vet inte om det är bästa men klart coolast toyota ae86 tror det är samma bil som nissan 180sx
Inte samma bil, tycker att 180SX är klart grymmare, dock mer ovanlig.
okej tyckte bara vid en okulärbesiktning att dom såg så lika ut.så du tror att 180sx är ovanligare jag tror ae86.an är ovanligare vill gjärna köpa en men hittar då ingen men 180sx finns det att handla .
okej tyckte bara vid en okulärbesiktning att dom såg så lika ut.så du tror att 180sx är ovanligare jag tror ae86.an är ovanligare vill gjärna köpa en men hittar då ingen men 180sx finns det att handla .
Den enda 180SX jag har någonsin sett var i USA.
Dock så fanns det en jävla massa AE86. Vilket i princip är en Toyota Corolla Hatchback. Sen så är 180SX förbannat mycket snyggare i mitt tycke, fast AE86 är lättare.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Den enda 180SX jag har någonsin sett var i USA.
Dock så fanns det en jävla massa AE86. Vilket i princip är en Toyota Corolla Hatchback. Sen så är 180SX förbannat mycket snyggare i mitt tycke, fast AE86 är lättare.
ok här i min stad finns en handfull 180sx:or iaf.bla en till salu med turboras för 8000 är faktist lite intresserad av den borde nog slå till kan ju bli samlar värde precis som min merca
Kolla efter 180zx istället, de är väldigt lika ae86, 180sx är nog svåra att hitta i sverige.
Går att importera från japan, hittade en sida med bland annat en 400 hästars 180SX med full drift spec för 58k, sen kostar det runt 30 - 35k för att få hem den.
Alltså, 88k för en bil med jävligt bra kvalla.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.