Eftersnack:Väla StreetCarsMeet Grand Finale 2008!Bilder o Film

SIR_Pierre Sir
2 september 2008 · 737 Inlägg

hur långt in på dagen hade ni tänkt hålla på? har lite planer efter så

oen100
3 september 2008 · 361 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
hur långt in på dagen hade ni tänkt hålla på? har lite planer efter så

11-16 står det på första sidan tongue

Mvh Daniel.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)
RichiB
3 september 2008 · 1 866 Inlägg

Har kollat vädret nu på flera olika vädersajter! Typ 5st.
Och de flesta visar att det kommer bli små regnskurar bara, och detta under morgon o förmiddag. Efter 14:00  bör dessa försvinna! Mellan dessa små regnskurar så kommer solen titta fram!
Men men... man vet ju hur fel dessa vädernissar haft innan! hehehe
I Söndags stod det att det skulle ösa ner hela veckan, själv tycker jag det har varit mest sol o blåsigt.

apoteket00 trucken
3 september 2008 · 563 Inlägg

va fan det ringer hela tiden och folk frågar om db en tävling?? senast var det en galen smålänning som skulle bygga sinbil på typ 2 eftermiddagar...han skulle bara dit...och så har de andra också sagt.  så det blir skit kul på lördag

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
mazdalover
3 september 2008 · 542 Inlägg

visst kommer det bli skit kul, längtar redan. ska bara få ordning på min stereo först så man kan poppa lite musik

RichiB
3 september 2008 · 1 866 Inlägg

apoteket00 skrev:
va fan det ringer hela tiden och folk frågar om db en tävling?? senast var det en galen smålänning som skulle bygga sinbil på typ 2 eftermiddagar...han skulle bara dit...och så har de andra också sagt.  så det blir skit kul på lördag

hehe låter ju riktigt kul att folk uppskattar DB tävlingen! smile

apoteket00 trucken
3 september 2008 · 563 Inlägg

RichiB skrev:

apoteket00 skrev:
va fan det ringer hela tiden och folk frågar om db en tävling?? senast var det en galen smålänning som skulle bygga sinbil på typ 2 eftermiddagar...han skulle bara dit...och så har de andra också sagt.  så det blir skit kul på lördag

hehe låter ju riktigt kul att folk uppskattar DB tävlingen! smile

folk gillar bas....fattar inte varför....jo det gör jag=)

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
alex_side Neerd
3 september 2008 · 1 596 Inlägg

sista anmälningsdag imorrn alla....passa på^^ inte lång tid kvar nu=D ska bli kul som fan det här.. och jag bestämmer att det ska INTE regna..

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Digital_Kicker
4 september 2008 · 3 721 Inlägg

jag kommer fast det regnar! Huvudsaken är att få träffa lite folk!. Och helt enkelt avnjuta alla bilar som ställer ut!. Ska bli kul!, inte för man kommer vinna någon pokal eller något!. Kommer mest för att det är kul!, och för att RichiB kom till Skåne Crazy Event!.

alex_side Neerd
4 september 2008 · 1 596 Inlägg

klart man kommer även om det blir regn! fan man e ju ingen sockerbit^^ o träffa folk är aldrig fel det heller=D nee nu ska jag ut o skruva igen.. natti natiii

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Digital_Kicker
4 september 2008 · 3 721 Inlägg

alex_side skrev:
klart man kommer även om det blir regn! fan man e ju ingen sockerbit^^ o träffa folk är aldrig fel det heller=D nee nu ska jag ut o skruva igen.. natti natiii

precis! Herregud en liten regnskur här och där!. Vem bryr sig!

Tror många är rädda för att bilen blir blöt. Man tittar inte på hur mycket bilen skiner av lack klarhet!. Utan hur bilen ser ut i helhet!. Vad som gjorts på den m.m

Senast redigerat av Digital_Kicker (4 september 2008)

alex_side Neerd
4 september 2008 · 1 596 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

alex_side skrev:
klart man kommer även om det blir regn! fan man e ju ingen sockerbit^^ o träffa folk är aldrig fel det heller=D nee nu ska jag ut o skruva igen.. natti natiii

precis! Herregud en liten regnskur här och där!. Vem bryr sig!

Tror många är rädda för att bilen blir blöt. Man tittar inte på hur mycket bilen skiner av lack klarhet!. Utan hur bilen ser ut i helhet!. Vad som gjorts på den m.m

preeecis... en bil blir ju inte sämre bara för lite vatten..inte bättre heller för då hade min stått ute 24/7 haha=D

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
daajvid Elektriker
4 september 2008 · 1 138 Inlägg

sen hur snyggt är det inte när vattnet porlar sig för man har vaxat bilen.. tycker sj de e riiktigt fin( bara för de hoppas jag inte på regna hela dan) snart smäller de:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Static35
4 september 2008 · 293 Inlägg

inte långt kvar nu smile ska bli skoj cool

undra bara vilken bil man kan köra ut smile aja så länge man kommer ut där

RichiB
4 september 2008 · 1 866 Inlägg

Ja hoppas alla tänker så när det gäller regn hehe!
Ser fortfarande sådär ut när det gäller vädret.
Kollar på tre vädersajter.... en säger regn, nästa säger skurar fram till 12 o därefter bara moln, en annan säger uppehåll fram till 14 därefter skurar!

Mackanol
4 september 2008 · 2 079 Inlägg

RichiB skrev:
Ja hoppas alla tänker så när det gäller regn hehe!
Ser fortfarande sådär ut när det gäller vädret.
Kollar på tre vädersajter.... en säger regn, nästa säger skurar fram till 12 o därefter bara moln, en annan säger uppehåll fram till 14 därefter skurar!

jaja, regn hit å regn dit, spela roll big_smile  det kommer säkert regna lika mycket här hemma, så det är lika bra att dra dit

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Kanse
4 september 2008 · 1 120 Inlägg

jag kommer.. tar kanske ( om jag hinner få dom i morgon ) med mej lite garaget.org nyckelband för dom som vill ha... smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
RichiB
4 september 2008 · 1 866 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:
jag kommer.. tar kanske ( om jag hinner få dom i morgon ) med mej lite garaget.org nyckelband för dom som vill ha... smile

låter bra! :-)

alex_side Neerd
4 september 2008 · 1 596 Inlägg

sitter och googlar lite nu.. måste bara säga en sak fan ta indianerna.. komma på en regndans men ingen soldans!...får komma på en egen dåwink så ser ni ngn som hoppar runt bland bilarna så är det jag;P

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
RichiB
4 september 2008 · 1 866 Inlägg

KAn komma med lite fler glada nyheter!
Det kommer till 99% delas ut pressentkort till några pristagare men även till de flesta utställarna!
Kanske kommer ännu fler överraskningar hehe! vem vet! ;-) den som kommer han får se.....
Några pressentkort kanske inte blir så små heller!
jaja.. ska inte säga för mycket hehe!
Ni som kommer får se! :-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang