2130
Sök

Vad stör ni er på!?

83 Inlägg
16 februari 2009
calibra1992 skrev:
Stör mig på idioter som inte vet vad 3 sekunders reglen innebär. Hade en ful 316 compact som nosade vid dragkroken under några kilometer innan i kväll

Dumt o stampa ner bromsen ?
Det är han bakom som åker på det då..
Nu vet ju jag inte hur fort ni körde men, idéen är dum om du ligger över 90 ^^

1 926 Inlägg
17 februari 2009
Stör mig på det mesta..

*Folk som ligger o trycker i arslet
*Att mamma gnäller att jag gasar för mycket. Kör inte för fort men de behöver ju fan inte ta en kvart till 90 ( Övningskör )
* Folk framför som inte håller upp dörren så man får den i plytet.
* När någon absolut INTE kan komma med en anledning till sitt NEJ, utan dom bara säger " ne jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte osv.."  Kan bli hur galen som helst på en sån sak.
* Folk som smaskar
* Folk som skiter hela j*vla tiden, har en vän som verkligen måste ha nått fel på magen, kvittar när man än ser honom så fiser han fan hela tiden, och det luktar också!
* Fjorisarna som sitter i min trappuppgång och dricker powerking med något godis till, och alltid skräpar ner, trots sopnedkast 3 meter bakom.
* När någon sitter BREVID en papperskorg men likförbannat slänger skräpet på backen. TA UPP!
* När man är på stan och möter någon, men h*n flyttar sig inte en millimeter utan går bara rakt fram! ( Nästa gång får du en 2 meter kille på 94 kilo över dig, är trött på att jag alltid ska väja för folk )
* Attention whores
* Att jag inte får körkort förens i sommar
* Att alla mina jeans börjar bli försmå sen jag började träna..

Listan kan göras bra jävla lång tongue
Senast redigerat av Spelis (17 februari 2009)

508 Inlägg
17 februari 2009
Vad stör man sig inte på?? hmm
* Att folk kör i omkörningsfilen fast det inte finns någon att köra om
* Att jag som ensam tjej på jobbet ALLTID får städa upp efter grabbarna mad
* Att nån av mina grannar spottar i hissen
* Att vissa söker på mina regg plåtar efter mitt tele nr, att jag nu har sökt för att bli "hemlig"
* Att d saltas allt för mycket på vägarna
m.m m.m

Makaronborrare
993 Inlägg
17 februari 2009
pgyllen skrev:
calibra1992 skrev:
Stör mig på idioter som inte vet vad 3 sekunders reglen innebär. Hade en ful 316 compact som nosade vid dragkroken under några kilometer innan i kväll

Ja det hade varit stor risk för whiplash om jag hade gjort det tongue

Avstängd
962 Inlägg
18 februari 2009
Jag kom på en ny sak nu, han "baronen" på Rixfm... Jag vill bara slå på nåt varje gång jag hör honom! Fyfaaaan...

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
18 februari 2009
Peter Jöback , för varje jävla julskiva han släpper så blir ju fanskapet bara mer fjollig , snart blir han väl sveriges nya Babbsan

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

2 953 Inlägg
18 februari 2009
stör mig faktiskt på det mesta jag,, typ ljudkänslig som fan

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

164 Inlägg
18 februari 2009
Att det alltid är nån jävel mellan 16.00 och 16.30 som alltid åker 50 på 90-väg mellan Karlstad och Kil...

7 120 Inlägg
18 februari 2009
prodrive skrev:
Jag kom på en ny sak nu, han "baronen" på Rixfm... Jag vill bara slå på nåt varje gång jag hör honom! Fyfaaaan...

Hela Rix FMs Morron Zoo!

164 Inlägg
18 februari 2009
Aerodynamik skrev:
prodrive skrev:

Hela Rix FMs Morron Zoo!

På tal om radio.. Den där jäveln som pratar i Vakna med The Voice.. Fan för han.. big_smile

Frida_
19 februari 2009
Stör mej på folk med alldelles för många principer!

Öpc´s the boss
181 Inlägg
19 februari 2009
jag har inte läst ett ända inlägg förutom Rubriken....
Men jag stör mig på folk som inte kan sköta sig själva....com bryr sjäg för mycket..
som killen två inlägg över han störde sig på någon dör som stod öppen... hallå va! och!
vilka liv..
godnatt....

\\Överum Performance Center//
ÖPC Garaget projekt
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

Inläggskritiker
990 Inlägg
19 februari 2009
prodrive skrev:

Snarare titti, kokar varjegång jag hör hennes äckliga jävla feminist röst, och den torra sjärtryttaren är inget att ha heller.
Och gert fylking, en gammal jävla peddogubbe med torrgubbhumor, nä rixfm gick fetbort för länge sen.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

609 Inlägg
19 februari 2009
mmm.. Titti stör jag mig med på, troligtvis för att hon liknar en hagga på mitt jobb. (både rösten och utseende)

Annars, dessa förbannade sthlm:are som kör som idioter på riksv. 70. upp mot Sälen. Kännetecken: 130 km/h, oftast en bmw eller audi av nyaste modell, hänger på dragkroken, kör i mitten, skiter i om man kör utryckning (ambulans) etc.

+ 1000 grejer till

1 814 Inlägg
19 februari 2009
calibra1992 skrev:
pgyllen skrev:
calibra1992 skrev:

Ja det hade varit stor risk för whiplash om jag hade gjort det tongue

Slipstreaming? tongue

735 Inlägg
19 februari 2009
När något går sönder på bilen.

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

83 Inlägg
18 november 2009
Även idag stör ja mej på att den 11nov fick ja 50 poäng på teoriprovet.. Va alltså 2 poäng ifrån körkortet. Klarade nämligen uppkörningen.

83 Inlägg
18 november 2009
evilaudio skrev:
turbotompa skrev:
Jag stör mig på

¤ Försäkringskassan - Det verkar vara idioter allihop som jobbar där...

¤ Telefonförsäljare - Dom ger sig aldrig...

¤ Folk i trafiken som inte använder blinkers - Hur jävla svårt kan det va att dra i en liten spak?!

¤ Korkade människor - Tror dom vet allt, men lever egentligen helt i dimma..

varför ska man använda blinkers??   ser man  inte att bilen framför dig svänger så ska man nog skaffa glasögon.

Korkad?

83 Inlägg
18 november 2009
evilaudio skrev:
turbotompa skrev:
evilaudio skrev:

håll "stummt" in i rondellen så ska du se att folk flyttar på sig..wink

Jag fegar inte i rondeller men det får finnas gränser oxå, man behöver inte göra sig själv till idiot

ja e väl en "idiot" isf...

stör på nästan ALLA som är i vägen när ja ska fram när ja e ute å åker.

O hur fan fick du lappen som ?

83 Inlägg
18 november 2009
melodic_death_metal skrev:
jag stör mig på idioter som inte vet att de som kör i rondellen har förträde....hände mig minst 5ggr idag att folk bara kör rätt in i rondellerna så att jag som e i rondellen måste tvärnita för att inte krocka mad

Du skulle ha kört in i dom! De är ju dom som får för de smile Fast de är ju synd o förstöra bilen dock.

Sök