nervösa hörnan

n3rmin Greetings, infidel.
17 juli 2008 · 91 Inlägg

Jag fick varken backa runt hörn eller fickparkera när jag körde upp. o__o; Vi bara satt och snacka om hans Enduro (stavning?) intresse och så. Fick köra lite stad, lite landsväg och sen hem. Klart. :3

The left lane is the passing lane.
NOT the "go as fast as I fucking want to hurr de hurr durr" lane.
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
17 juli 2008 · 991 Inlägg

hehe de ska nog gå fint. jag fick en meter snö och hade aldrig kört vinter men har lappen i fickan idag smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Opelmadness German cars, quality and beyond
17 juli 2008 · 8 197 Inlägg

blacken skrev:

SatansWrath skrev:

feffe85 skrev:
Kanske dog av lycka när han fått lappen? wink

Ja det lär fan jag i alla fall göra när jag hämtar ut mustangen på fredag efter service =/ alla bromsbelläg skulle bytas, plus oljebyte samt nya bultlås och en rattstång o styranordning som skulle spännas o allt annat piss. ca 6000 kr plus på enbart detta gör att man förmodligen avlider i häftiga plågor när man får deras lapp:/

Mecka själv, man tjänar "ganska" bra på det + man vet att arbetet blir bra gjort..

Tänkte det samma. Bromsbelägg och olja+filter byter man ju på nån timme. smile
T.o.m på nyare bilar. Heheh..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Muttley
17 juli 2008 ·

Waho skrev:
Min polare kugga förut, hon skulle parkera mellan två bilar och råkade stöta till kanten BAKOM sig och blev kuggad på detta? Räcker de för att bli kuggad ?:S Hon var ju inte van att köra en större bil liksom tongue

ja tänk om en unge sprungit där bak wink bristande uppsyn heter de och därför blev hon kuggad, därmed är de slutpratat om de smile

Andy_88 Elektriker/Volvobuse
17 juli 2008 · 218 Inlägg

lycka vetiväl fan om jag känner.... vart kuggad..... jävla lastbil, man ska underlätta för folk på motorvägspåfarter.... vart tvungen att bromsa för att komma ut... då vart de en "farlig trafiksituation".... FAAAAAAAAN!!!!!!

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar
Volvo V70n "BlackBetty" (2004)
mertin306 Fartdåre
17 juli 2008 · 131 Inlägg

otur... går säkert bättre nästa gång smile jag har min uppkörning den 29... hoppas på det bästa

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm
Helknas
19 juli 2008 · 534 Inlägg

Lägg upp nån tusing under solkyddet så ska det nog lösa sig wink

I do whatever the voices in my head tell me to do!
BMW e30 v8 Supercharger "Next level" (1990)
Roundcube
19 juli 2008 · 801 Inlägg

det med att nån tjej körde på en kant borde räknas som bristande uppsyn. fan va nervig man va då. satt verkligen och skakade tongue

Tyskenracing BE*CE
19 juli 2008 · 419 Inlägg

har varit i samma sitts 3 gånger (har BECE därav 3gånger) blir nog en 4:de gång nästa sommar funderar på hoj kort big_smile

Volvo R racing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang