3088
Sök

Ang Försäkring till bubbla

211 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
Har gått länge i tankarna att köpa mig en bubbla från runt 74. Skulle ställa den i ett garage ett tag för att göra den fin fin smile

Har testat att få ett kostnadsförslag via nätet på olika sidor men det funkar inte.

Vad kostar det ungefär? Det blir ju en vetaranförsäkring och den e la rätt billig?  kan man ha någon garageförsäkring eller liknande?

Någon som har några ca priser?

482 Inlägg
24 juli 2008
jag har kollat endel på veteran försäkring för ett tag sen, skulle tipa på att en försäkring som ger fullt skydd ligger på mellan 500- 3000 kr beroende på ålder,ort, förvaring mm. har kollat på mb compakt själv låg på ca 1500 kr om året, även kadett som kosta mig 800 kr om året, jag är bara 22 år så blir ju garanterat billigare om man är lite äldre wink

just real power
no turbo shit

211 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
Är snart 22, men mamma får la stå som ägare, gör hon ju på allt annat jag äger, helt sjukt stor skillnad hehe. men 1000:- om året kan jag ju klart leva med, även om bilen bara står ett tag.

672 Inlägg
24 juli 2008
Hehe... står mamma som ägare på allt du äger? :p

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

482 Inlägg
24 juli 2008
du kan ju kolla på atava, ingen riktig veteran försäkring men bara kolla på deras helförsäkring så får du ju ett hum om vad det kan kosta på just din bil big_smile men det rör ju sig inte om stora pengar

just real power
no turbo shit

211 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
Haha blev fel där, men jag antar att ni fattar vad jag menar.. tongue Ska försöka ringa till trygg hansa i morgon och höra.. Dom brukar vara bäst

56 Inlägg
24 juli 2008
Skulle kosta runt 120:- i månaden på mig när jag var 18

482 Inlägg
24 juli 2008
tycker du ska höra med bilsport & mc också

just real power
no turbo shit

Sök