Amon Amarth... är så såld på senaste skivan att jag skall köra upp till göteborg där de signerar skivorna, Volbeat´+ Sabaton går också jävligt heta just nu.
O varför inte slänga in lite black metal med Limbonic Art, sen är en hel dag frid o fröjd...i alla fall för min del. Ni idol älskare o annan så kallad musik, ni har det svårt då ni inte upptäckt hårdrockens ädla väsen
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Iced Earth är väl den absoluta favoriten men sen finns ju Metallica, Demons & Wizards, Beyond Fear, Nocturnal Rites, Avantasia, Drean Evil, Rammstein, å någon låt med Judas Priest..
Amon Amarth... är så såld på senaste skivan att jag skall köra upp till göteborg där de signerar skivorna, Volbeat´+ Sabaton går också jävligt heta just nu.
O varför inte slänga in lite black metal med Limbonic Art, sen är en hel dag frid o fröjd...i alla fall för min del. Ni idol älskare o annan så kallad musik, ni har det svårt då ni inte upptäckt hårdrockens ädla väsen
Du har bergis svart hår!
HAHA nä jag är faktiskt blond som ett fobekfån
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !