Sätter du en tydligare rubrik så är det större chans att få ett vettigt svar. Har justerat åt dig.
Mvh Moderator
hade den inte vart bättre om den hette turbo betäckningen istället för 944 turbo?
ända packningarna jag hittar till t25an är till saab eller nissan:S nog för många märken använder samma turbos men rästen packningarna kan vell inte va den samma för tex rören går ju helt olika på en volvo och en saab
Är den en std turbo du har ? sitter inte T25 turbos på volvospisar utan på saab...på volvo sistter de agg som tex Tb0313 osv... varför inte köpa packningarna på volvo ?
Är den en std turbo du har ? sitter inte T25 turbos på volvospisar utan på saab...på volvo sistter de agg som tex Tb0313 osv... varför inte köpa packningarna på volvo ?
i gör de självboken står de att 940isarna har antingen misthu bla bla td04 eller garret t25 och kollar man på skissen i boken ser den exakt ut som den som sitter på bilen t25an sitter ju på nissan med
grejjen va ju den att gjorde tråden för att jag hittade inget på nätet om packningen till den sen gillade inte nån admin min rubrik och ändrade den på den vägen är de..
volvo har inte öppet så här dax och de är nu jag vill kolla priserna brist på nått och göra så