4240
Sök

ut lärning av stayling

34 Inlägg
2 januari 2009
Trådstartare
tjenare..

jag är en kille på 20 som älskar hålla på med bilar men dok är jag ganska ny på det. så undrar om det finns någon eller några i stockholms området som har lust att vissa lite eller snara lära mig lite om hur man spacklar kjolpacket och lite allt möjligt som man kan göra med bilen ?

...

1 814 Inlägg
2 januari 2009
Kanske kan du bli gratis medhjälpare åt nån? du tjänar kunskap o de får hjälp? smile

34 Inlägg
2 januari 2009
Trådstartare
jo asså det var så jag tänkte.. jag hade inte tänkt ta betalt föra att lära mig det utan jag hade mer tänkt att jag får kunskap och den som vill lära mig för hjälp.

...

1 723 Inlägg
2 januari 2009
ring runt och fråga. men fråga kanske först arbetsförmedlingen eller kanske Lernia om du kan få en lärlingplats genom dem.

34 Inlägg
2 januari 2009
Trådstartare
nja joo. går redan som lärling som rör mokare smile det är mer på frittiden jag skulle vilja göra det. men ringa runt och höra är ju en ide iaf smile

...

16 197 Inlägg
2 januari 2009
annars kan man ju lära sig på samma vis som "många" andra gjort... genom att testa sif fram på sin egen bil smile

har själv haft fler som frågat om dom fått va "lärling" hos mig men saken e den att ALLT går så mycke långsammare när man har lärling.  sad

"Testar man inte så får man aldrig veta"

34 Inlägg
2 januari 2009
Trådstartare
ja jo visst är det så eftersom då måste man ju lära dom och samtidigt göra en annan grej oxå. så visst gör det de.

...

16 197 Inlägg
2 januari 2009
H_olofsson skrev:
ja jo visst är det så eftersom då måste man ju lära dom och samtidigt göra en annan grej oxå. så visst gör det de.

å e de e ju "pengar" man aldrig kommer få igen.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Sök