6712
Sök

Tryckrör till original ic:n og900 T16

1 253 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
jo håller ju på att ska få ihop rören till ic:n på min 900s som jag köpte o självklart fick man ju inte med några rör som jag blev lovad  Men iaf den där böjen från ic in till spjället ska väl vara 2 /12 eller? tänkte på om biltemas 90 graders avgas böj passar eller om det ska vara 60 kanske? sen det stora problem är den från turbon till ic:n... vet inte om man kan ta det röret som sitter nu från turbo till spjället o få dit på nåt sätt?? skroten ska ju ha 250: - för den från turbo till ic:n  har ju visserligen original böj kvar från min T8:a jag hade den som det står turbo intercooler på men på mitt spjäll sitter det ju en gummi muff med en reducering på så där går den ju inte på o en silikon mugg är ju svindyr...
Senast redigerat av opeldrifter (3 februari 2009)

Lev livet nu innan det är för sent

5 710 Inlägg
4 februari 2009
Har du inte råd att köpa rör eller slangar och heller inte själv kan mäta vilken dimension det skall vara på ett eventuellt ersättningsrör så kanske du inte skall ha något laddluftkyl?
Inget illa ment men liiiite får man offra själv wink

MVH Jonas
..............

1 253 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
råd har jag men inte fasen 250: - för ett beg rör på skroten det är ju svindyrt tycker då jag iaf. Jodå har stått i kylan på parkeringen o försökt räkna ut o original röret ser ju ut att vara 2 1/2" för 2" är det ju inte då är det smalt. visserligen hade skroten komplett ic med rör o så för 500: - men jag har ju redan en ic hmm... O nej ska visst ha laddluftkyl för tänker då inte öka laddet utan en sådan. no no no:P
Senast redigerat av opeldrifter (4 februari 2009)

Lev livet nu innan det är för sent

Sök