knäpp tjej som diggar bilar ?

-PINNEN-
2 juli 2006 · 409 Inlägg

asså jag har läst från sida nr 1 - 4 sen orka jag inte läsa mer för alla har skrivigt lika dant överallt! men jag håller med de 3 b:na brudar bilar å bärs så det är inte så konstigt!  tongue

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
Volvo_Elin Lastbilschaufför
3 juli 2006 · 186 Inlägg

_Street_ skrev:
Biltokiga tjejer är fan det sexigaste som finns wink
Tänk er en fin tjej som står lutad över huven med en fin röv wink hehe

Härligt tjejer fortsätt i samma anda big_smile

Jag tror du varit på för många bilmässor eller nåt. Tjejerna som är där verkar ju bara vara h***r hela högen! Dom tycker nog inte om bilar, bara att visa upp sig på dom och det faller blåsta killar för HAHA! Nä ett ÄKTA bilintresse tror jag inte många tjejer har, det är nog bara för att killen har en fet bil som "intresset" finns där....Jag är nog den mest negativaste tjejen här på forumet, men då har jag varit med några år i en klass med motorintresserade killar och så. Och jag vet vad jag vet, av erfarenhet än så länge. Så jag står för det jag säger wink!

Ride Hard-Die Free!
ghost_boy83 CREW
3 juli 2006 · 2 594 Inlägg

Volvo_Elin skrev:

_Street_ skrev:
Biltokiga tjejer är fan det sexigaste som finns wink
Tänk er en fin tjej som står lutad över huven med en fin röv wink hehe

Härligt tjejer fortsätt i samma anda big_smile

Jag tror du varit på för många bilmässor eller nåt. Tjejerna som är där verkar ju bara vara h***r hela högen! Dom tycker nog inte om bilar, bara att visa upp sig på dom och det faller blåsta killar för HAHA! Nä ett ÄKTA bilintresse tror jag inte många tjejer har, det är nog bara för att killen har en fet bil som "intresset" finns där....Jag är nog den mest negativaste tjejen här på forumet, men då har jag varit med några år i en klass med motorintresserade killar och så. Och jag vet vad jag vet, av erfarenhet än så länge. Så jag står för det jag säger wink!

håller med elin1 riktigt motor intresserade tjejjer växer inte på träd

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang