Inför: Skåne crazy träff den 18 april i Helsingborg på väla [38+ anmälda].

Digital_Kicker
19 april 2009 · 3 721 Inlägg

Misslyckad crusing, typ 9 bilar som hängde på. Tråkigt, hade varit kul med iaf 15-20 bilar som hängt på.

Speed911
19 april 2009 · 58 Inlägg

Det va trevligt, men lite synd att de inte kom fler.


https://www1.garaget.org/gallery/archive/71117/629743_k62kro.jpg
Så va turen över lite foton


https://www1.garaget.org/gallery/archive/71117/629770_80cydm.jpg

Senast redigerat av Speed911 (19 april 2009)

eX3Me Skåne Crazy Crew
19 april 2009 · 701 Inlägg

Det trista tyckte jag var att vi strax efter 18 började det komma en del bilar, men många satt i sina bilar 10 minuter och stack sen igen, vid 19 hade nästan 20 bilar både hunnit komma och dra igen.
så när vi begav oss vid 19:30 för att cruisa så var alla bilar på, men alla utom vi som syns på sista bilden svänge bort från cruisen istället för att joina den, det var lite synd!

Tigerofsweden
19 april 2009 · 1 231 Inlägg

som vanligt ... massa skriver upp sig , sen kan man ta bort 90% av dom ... tråkigt ! !

Liljensoe
19 april 2009 · 13 Inlägg

ja det var dålig stil att inte komma när ni hade anmält er!!!!!!

Mvh Jimmy Liljensöe.

Volvo 242 t6 nira e85 "Team AssGrass" (1982)
Volvo 242 L "blue shadow" (1975)
Volvo 740/s90 16v "cabben" (1990)
Static35
19 april 2009 · 293 Inlägg

Liljensoe skrev:
ja det var dålig stil att inte komma när ni hade anmält er!!!!!!

Mvh Jimmy Liljensöe.

jag kom men där va inget ös inge folk =/ eller jo folk va där men inte lika många som hade anmält sig sad

Digital_Kicker
19 april 2009 · 3 721 Inlägg

någon som har fler bilder och filmer?

MrJAM
19 april 2009 · 1 464 Inlägg

Liljensoe skrev:
ja det var dålig stil att inte komma när ni hade anmält er!!!!!!

Mvh Jimmy Liljensöe.

Alla har inte anmält sig själv. Dessutom, är det någon brådska?

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
drivein
19 april 2009 · 223 Inlägg

jag var där i 5 minuter. men så stor var träffen inte så man gick ut för att kolla. letade även efter en polare där som jag inte hitta.

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.
andy_1983
19 april 2009 · 79 Inlägg

Tack för träffen.. Synd som många sagt att inte alla kom och att många stack så tidigt. Hoppas att det blir en ny träff i sommar när det är lite varmare, tror folk tyckte det var för kallt.. Men tack ni som följde med.

Eclips3 Lidhultare.
19 april 2009 · 325 Inlägg

tyckte det va riktigt dåligt med bilar sad lite synd det. sen skulle vi cruisa, då ligger man efter nån bmw med turk i som kom dit, så med solen i ögonen svänger dom av, och in på en mackfan, jag följer efter och inte är det nån annan där, och jag kan inte helsingborg så jag lurade ju iväg ungefär halva cruisingen in på skitvägar i helsingborg vilket jag är ledsen förtongue

-Twiajävlen-
Digital_Kicker
19 april 2009 · 3 721 Inlägg

eclips3 skrev:
tyckte det va riktigt dåligt med bilar sad lite synd det. sen skulle vi cruisa, då ligger man efter nån bmw med turk i som kom dit, så med solen i ögonen svänger dom av, och in på en mackfan, jag följer efter och inte är det nån annan där, och jag kan inte helsingborg så jag lurade ju iväg ungefär halva cruisingen in på skitvägar i helsingborg vilket jag är ledsen förtongue

Ajdå. Ja sånt som händer. Men david va lite snabb när vi lämnade väla. Han skulle igentligen inväntat så att alla ställt sig i led och sen skulle vi kört!. Men men blir nog bättre nästa gång!. Får bli en till träff innan den stora Touren kör igång!

haagi
19 april 2009 · 905 Inlägg

YoY0 skrev:
skulle joinat Klubben i malmö istället än e d inte för sent. XSC

Vi i Malmö var över 20bilar som hade skoj i över 3h på kvällen innan dess hade vi en trevlig träff på dagen med cirka 6-10 bilar. . men ni är välkomna att anmäla er på listan till XSC MK. .

MVH
XSC MK
Haagi

InZZanE Bilvårdstekniker
19 april 2009 · 253 Inlägg

Ja var där uppe oxå.. men blev rätt besviken sad  Alla bara stack helt plötsligt.. fick inte reda på att dem skulle köra runt.. Som sagt den som ledde ledet skulle väntat in alla..

Senast redigerat av InZZanE (19 april 2009)

ılı.lılı.ılı InZZanE ılı.lılı.ılı
Aleck Skogskonsult
19 april 2009 · 214 Inlägg

Hmm jag var på Illigalt streetrace igår och de va minst 40 bilar där och vi bildade en km lång kö med bilar ut till hemliga platsen. Men körde också i fredags och då kom det nog minst dubbelt så mkt folk, dock satte snuten stopp för de första racet.
Jag tror helt enkelt det var vädret som gjorde att ingen ville stanna och vara social, därför alla satt i bilarna. Här va det 3 grader igårkväll. I fredags tio istället.

Vädergudarna ska vara på rätt sida också big_smile

Mem vi ses på nästa träff killar och tjejer! Då ska jag me palla mig dit wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang