Eftersnack: Fotbolls VM: Italien tog hem segern.

tecman
9 juli 2006 · 1 741 Inlägg

så kan det gå.. ett lag vann.. det är jag säker på.. hoppas det var rätt lag så slipper man höra ännu mer skryt tongue

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
SLIMPA
9 juli 2006 · 215 Inlägg

Jaha så vann fjollorna..=/ Matchens höjdpunkt; Zidane's danskaskalle,underbart att se!

Slovenian
10 juli 2006 · 482 Inlägg

hoppades på fransmännen hmm

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Hee-Maan
10 juli 2006 · 3 113 Inlägg

glad att Italien vann.. måste säga att Zidane avsluta sin fotbollskarriär med stil. Snygg knock. big_smile

Semper Fi
hampa
10 juli 2006 · 24 Inlägg

Skulle nog tro att zidane fått höra att hans fru är en hora x antal ggr, han måste sagt nåt sjukt till han alltså, är nån som får veta vill jag veta!!!!

psittacus
10 juli 2006 · 533 Inlägg

calibra_nox skrev:

Fuckface skrev:
Zidane skulle ha den utvisningen, inte mer än rätt!

En proffessionell fotbollsspelare ska inte avreagera sig på det viset, i synnerhet inte i sin karriärs sista match! PINSAMT...

Om nån kallar din fru, sedan nästan 13 år, för hora, hur fan skulle inte du reagera då? tongue

Hora och liknande uttryck är vardagsmat.... Det säger dom till varandra när Pojkar -13 spelar matcher...

På elitnivå måste man tåla lite.. och normalt gör man det annars når man inte elit.

Naturligtvis uppför man sig inte som Zidane och går på en provokation som i detta fallet. Så det röda kortet kan inte vara mer rätt.

Senast redigerat av psittacus (10 juli 2006)

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se
BMW 316i (1997)
Hejhoppet
10 juli 2006 · 337 Inlägg

Det var en jävla pös han fick tilll. Vilken tur den lille Italienaren hade att Zidane inte danskade bort hela bröstkorgen tongue

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
Zappis Proud Saab 99 Owner
10 juli 2006 · 39 Inlägg

Jag hade nog lackat lite jag med om någon kallade min flickvän för hora. Men jag vet inte om jag hade gjort sådär.. Speciellt inte sista matchen i karriären tongue Men jävlar ^^ Hoppas lille spaggethi ätaren fick ont wink

Har du inte kört Saab så har du inte lärt dig köra bil ;)
Slovenian
11 juli 2006 · 482 Inlägg

Nu kommer jag med mycket glada nyheter.
Enlig Zidanes agent så kommer han att uttala sig om händelsen inom kort big_smile

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang