Onsdagsträffen i Sisjön 10 juni (SAABträff)

Biffie Ju större ju bättre
8 juni 2009 · 41 Inlägg

Snart e de onsdag o återigen dags för att samlas kl19 på järnbrott siba.
Tycker att de är alldeles för lite saab:ar på träffarna, så har du en SAAB så tveka inte till att komma!!

Danne smile

Saab 900 2.0T "Trollspeed" (1997)
DIIEZEL
8 juni 2009 · 501 Inlägg

Slutar 20,00 på onsdag men  kanske kommer förbi

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
zijaa Bilmekaniker
9 juni 2009 · 1 354 Inlägg

Räkna med mig danne wink ta med dig sakerna big_smile

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
Mercedesgirl
9 juni 2009 · 6 Inlägg

Kanske ska man komma förbi imorgon wink Aldrig varit där....

DIIEZEL
9 juni 2009 · 501 Inlägg

e ni kvar tills efter 8 så kommer jag

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Arradin
9 juni 2009 · 631 Inlägg

Det är alltid folk till 8 och senare om det är OK väder.. Men varför göra en ny tråd? Skriv i befintliga smile

Och det är ju ingen SAABträff direkt, alla är ju välkomna hmm

Biffie Ju större ju bättre
9 juni 2009 · 41 Inlägg

ingen som har sagt att andra bilar inte är välkomna...jag skrev att ja tycker att de är för lite saabar på träffarna de kan va kul o samla ett gäng saabar där o inte bara en massa 740:s

Saab 900 2.0T "Trollspeed" (1997)
Barnie79 www.sideways.nu
9 juni 2009 · 136 Inlägg

är detta var onsdag?

zijaa Bilmekaniker
9 juni 2009 · 1 354 Inlägg

Biffie skrev:
ingen som har sagt att andra bilar inte är välkomna...jag skrev att ja tycker att de är för lite saabar på träffarna de kan va kul o samla ett gäng saabar där o inte bara en massa 740:s

Sant, men kommer det bli så varje onsdag att många saabar träffas?

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
Arradin
9 juni 2009 · 631 Inlägg

Hellre 3 miljoner 740is än 3st Saab smile

Skämt åsido, gör som volvoträffen, fixa en 'egen' träff för saab. wink      Eller skriv i den befintliga tråden angående onsdagsträffar..

Mer bilar av ALLA sorter är att föredra smile

DIIEZEL
9 juni 2009 · 501 Inlägg

Alla bilar ska komma fan.. inga jävla pakter

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
WeDo
10 juni 2009 · 3 390 Inlägg

Eftersom den här inte skiljer sig från den befintliga tråden om Onsdagsträffen förutom uppmaningen till fler saabar ser jag att ni kan skriva i den ang detta istället för att skapa en ny tråd.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang