3518
Sök

En stor lr flera små?

12 086 Inlägg
27 juni 2005
Trådstartare
#1
Undrar vilket som är bäst, att ha en stor kondensator lr flera små (2-3 st)
Och om man ska ha flera små, ska de kopplas i serie lr paralellt?

12 086 Inlägg
1 juli 2005
Trådstartare
#2
Något freak som vet?

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
1 juli 2005
#3
Jag skulle väl gissa på en stor... Då slipper du ju i alla fall förlusterna i kontakerna och kablarna...

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

6 851 Inlägg
1 juli 2005
#4
Det har varit mycke snack om det dära..endel sägen en stor medans vissa säger flera små. så det är nog en smak sak. MEN det vuktigaste är att du köper en/flera som är snabba. de kostar ju endel, men det blir betydligt bättre och sen behöver du inte lika mycka Farad heller..
Får man fråga varför du skall ha en konding?
Senast redigerat av Tiaz (1 juli 2005)


Administratör
11 968 Inlägg
2 juli 2005
#5
En stor eller flera små vadå? Skriv bättre rubrik om du vill ha bra svar. Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök