Styling ifrån Ridetech?

Bonne_MazdaSpeed MazdaSpeed.se
5 juli 2009 · 174 Inlägg

Tjena! Är de någon som beställt nåt ifrån ridetech.se nu dom senaste dagarna, ja skulle beställa en ratt men de stod att minsta belopp att beställa för va 20000:- nån som vet hur man går tillväga? smile

FLindgren
5 juli 2009 · 5 089 Inlägg

Inte handla alls ifrån dom rekomenderar jag ;P Dom har gjort bort sig mycket och risken kan vara så att du blir lessen i slutändan;P

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Rawad C20LET
5 juli 2009 · 1 041 Inlägg

FLindgren skrev:
Inte handla alls ifrån dom rekomenderar jag ;P Dom har gjort bort sig mycket och risken kan vara så att du blir lessen i slutändan;P

Säger som föregående talare, inget o rekomendera, jag fick helt andra saker än de jag beställde,
skulle ha 6,5er till en av mina bilar, på deras hemsida så stod det att det skulle vara 6,5er bland annat i min beställing då jag får hem de o så är det 6 tum istället, gissa om man va glad för det o resten av grejerna jag fick va bara skräp.

så hitta ett bättre ställe o handla på

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
falloutboy
6 juli 2009 · 1 723 Inlägg

Bonne_MazdaSpeed skrev:
nån som vet hur man går tillväga? smile

ja, du beställer från någon annan smile

det är uppenbart att de inte vill ha kunder.

Senast redigerat av falloutboy (6 juli 2009)

Bonne_MazdaSpeed MazdaSpeed.se
6 juli 2009 · 174 Inlägg

Tack för svaren big_smile Anledningen va att dom hade samma ratt och nav för 780kr medans en annan sida skulle ha 1200 för samma grejer, 500 spänn är ju aldrig fel att spara big_smile men å andra sidan så hade ridetech andra mått på den ratten så, ja får väl lita på er och tro att dom har fel smile

Grotesk
6 juli 2009 · 260 Inlägg

Bonne_MazdaSpeed skrev:
Tjena! Är de någon som beställt nåt ifrån ridetech.se nu dom senaste dagarna, ja skulle beställa en ratt men de stod att minsta belopp att beställa för va 20000:- nån som vet hur man går tillväga? smile

De har inte längre öppet för privatkunder, läs på första sidan. wink

Saab 900 S (1990)
Bonne_MazdaSpeed MazdaSpeed.se
6 juli 2009 · 174 Inlägg

Jo ja såg de ja också, men de gick fortfarande att logga in på mitt konto jag hade där, men gick inte att beställa saker för under 20000:- roll

OphanWitehall
6 juli 2009 · 1 335 Inlägg

Vart rekomenderar ni att man ska handla ist då? Till BRA priser...

Hammarslag Inläggskritiker
6 juli 2009 · 990 Inlägg

Beställt flera ggr ifrån ridetech, grymma priser och faktiskt helt OK varor!
Fick en 3x mätarhållare fel en gång, det är väl det ända.
Dom säljer inte till privatpersoner eller under 20000kr nu längre, dom brukar ha sina räder då dom låter privatpersoner köpa.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
falloutboy
6 juli 2009 · 1 723 Inlägg

ett tips är ju att kolla
www.ebay.com
www.ebay.co.uk
www.ebay.de

Fördelen att beställa från Europa och inte USA är att man slipper tull och moms. Dock har de ibland väldigt bra priser i USA.

Senast redigerat av falloutboy (6 juli 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang