25 juni 2005
Trådstartare
Tjena
har nyss köpt en lcd tv till bilen men kommer inte på ett bra sätt att sätta fast den / eller var jag ska ha den (där framme nånstans)
Nån som vet nått bra ställe o sätt ?
har den just nu ovanför min stereo väldigt provisoriskt fast satt, sitter inte så bra där för den täcker SID:en...
//nejo