Tripak Bensinbooster.

Henrik82
23 maj 2009 · 1 Inlägg

Är det nån som har erfarenhet av det medlet? Om det blir nåt bättre och om det sänker avgasvärderna så mycket som dom lovar. Står på deras hemsida att co och hc värderna sänks med ca 80%
Har hört att STP´s produkter inte gör någon skillnad. Men hur är det med Tripak? Har inte hört nåt om det?
/Henrik

Athlonx91
5 augusti 2009 · 68 Inlägg

jag har det i moppe , den blir faktist mer varvvillig,

Chevrolet Camaro "The Black Anger" (1968)
Saab 9-5 "Aero" (2001)
LocKtar Herr
5 augusti 2009 · 1 722 Inlägg

Jag skulle inte lita ett dugg på dom där produkterna, men det är ju bara jag=)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Athlonx91
6 augusti 2009 · 68 Inlägg

farsan kör den först i volvon , för han lita inte på det , nu kör han det i mustangen och den blandar han inte i villket skit som helst.  tänk på att vilseledande reklam e straffbart så helt verkninglöst kan medlet inte vara. hade!

Saab 9-5 "Aero" (2001)
Chevrolet Camaro "The Black Anger" (1968)
Hybriden
6 augusti 2009 · 677 Inlägg

säljer det på jobbet, snubben som köpte det kom tillbaka och sa att hans bil gick igenom besiktingen efter. Men om den sänkte med 80% låter jag vara osagt

kolvas
6 augusti 2009 · 4 001 Inlägg

LocKtar skrev:
Jag skulle inte lita ett dugg på dom där produkterna, men det är ju bara jag=)

inte jag heller, vad jag vet så finns det inte någon oberoende test som har visat att någon sådan tillsats fungerar som utlovat.

Om nu dessa produkter vore så bra så skulle nog bensinbolagen redan ha haft dom i bensinen.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Athlonx91
6 augusti 2009 · 68 Inlägg

kolvas skrev:

LocKtar skrev:
Jag skulle inte lita ett dugg på dom där produkterna, men det är ju bara jag=)

inte jag heller, vad jag vet så finns det inte någon oberoende test som har visat att någon sådan tillsats fungerar som utlovat.

Om nu dessa produkter vore så bra så skulle nog bensinbolagen redan ha haft dom i bensinen.

att bensin bolagen skulle ha det i bensinen , e nog en javla tur det , då hade nog bensinen varit ännu dyrare,  du har ju annars V power.

Saab 9-5 "Aero" (2001)
Chevrolet Camaro "The Black Anger" (1968)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang