3528
Sök

Vad är felet?

209 Inlägg
11 juli 2005
Trådstartare
#1
Får inte upp arbetstempen på motorn.
Kollar man mätaren så står den på mellan 70 och 80 grader (även när jag sitter och kör 100 mil i sträck).
Bör väl vara 90?

Termostat som lagt av?

Skulle bli överlycklig ifall någon kunde svara på detta.     : (


Administratör
11 968 Inlägg
11 juli 2005
#2
Sorry att jag låser, men med en sån rubrik på tråden kommer det dröja inna du får bra svar. Formulera en mer informativ rubrik så blir alla gladare.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök