5168
Sök

Vilka tändförstärkare finns på marknaden?

Supraman
2 300 Inlägg
16 september 2009
Trådstartare
Vad finns det för tändförstärkare på marknaden för bilar med separata spolar för varje cylinder?

Vad heter dom exakt?

Och vart hittar man dom för vettiga priser?

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

4 001 Inlägg
16 september 2009
Stefan Varberg skrev:
Vad finns det för tändförstärkare på marknaden för bilar med separata spolar för varje cylinder?

Vad heter dom exakt?

Och vart hittar man dom för vettiga priser?

Bosch har dom, nu kan jag inte numret i huvudet men det sitter på en lapp i garaget så jag kan kolla det när jag kommer hem

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
16 september 2009
960:in har ju tändsteg för separata tändspolar:) fast om det är till ett vettigt pris vetifan:(

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Supraman
2 300 Inlägg
16 september 2009
Trådstartare
turboforssen skrev:
960:in har ju tändsteg för separata tändspolar:) fast om det är till ett vettigt pris vetifan:(

Jo men frågan är om det kan anses som en tändFÖRSTÄRKARE och inte som ett tändsteg som sitter där för att sköta gnistan.
På min finns en tändmodul som sköter om gnistan till tändspolarna och det är strömmen ut till man vill förstärka.

man måste ha mer gnista om cylindertrycketfå ut mer gnista. blir för hög för tändmodulen som sitter där och då måste man

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Sök