Har Polisen någon skruv lös? Kan dom bete sig hur som helst?

tomcrus ejfotograf
1 oktober 2009 · 79 Inlägg

Polisen är makten. Därav vår känsla av hjälplöshet mot överheten. Inte undra på att man blir nervös
med en bäng i arslet.

ABSOLUT Volvo
CrilleD
1 oktober 2009 · 831 Inlägg

Haha är du på riktigt? smile Ingen har nämnt poliskonstapel Bertil Bertilsson så han behöver inte vara ledsen. Jag klagar på en grupp där några beter sig som nötter. Inte en specifik person. Har du missat något Thunderbird?

Thunderbird88 skrev:
CrilleD: Nej jag sa inte att dom är helt fläckfria.
Du är inte det i ditt jobb men du vill väl ändå inte att folk ska sitta på forums och klaga om dig och hur du sköter ditt jobb och grina över att du körde din postbil över helsträckad linje?

CrilleD
1 oktober 2009 · 831 Inlägg

Men jag har väl ändå inte påsått att hela sveriges poliskår är idioter? sad

Sandlåda sandlåda!

Iam2fast4U skrev:

CrilleD skrev:
Jag kastar sällan skit på polisen, dom gånger jag gör det är det befogat. Och sen har jag inte upplevt detta "EN" gång. Vansinniga trafikförseelser av polisen har jag vittnat om flera gånger. Sen kan du och andra här i tråden säga hur mycket ni älskar polisen och att jag (och andra) ska sluta klaga. Men jag kommer aldrig tycka det är okey med rödljuskörningar/omkörningar vid heldraget i tätbebyggt område etc etc. Sen om polisen har rätt till det eller ej skiter jag faktiskt i. Fel i mina ögon.

Iam2fast4U skrev:
Det som är faschinerande är att folk jämnt försöker kasta så mycket skit de kan på polisen, oavsett vad det handlar om.
Bara för att EN polis kör som en idiot beöhver inte alla poliser göra det
Sen är det väl ändå polisen som får ta mest skit av alla andra, klart de blir griniga...

Jag har inte ens påstått att du har upplevt att det hänt "EN gång", det ja sa var att bara för att du sett EN polis göra det betyder det inte att resten av sveriges poliskår är idioter

Senast redigerat av CrilleD (1 oktober 2009)

itouch
1 oktober 2009 · 1 488 Inlägg

Flera av er för ingen vettig diskussion i tråden, istället är det massa svärord och annat hit och dit.
Vårda språket framöver så slipper ni tillsägelser och varningar.

Låser med hänvisning till det.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang