5190
Sök

Hur kan dom som driver garaget.org veta att jag sålt min bil?

498 Inlägg
24 oktober 2009
Trådstartare
igår skickade jag in ägarbytar papperna på min Silverado, men han som köpte bilen fick ta den för en vecka sedan (så på vårat kontrakt var han ägare tidigare detta pga att kreditspärren skulle släppa på silveradon).

Ägarbytet kommer alltså att registreras som den 23/10-09 men papperna kommer inte till transportstyrelsen förren på måndag, så jag undrar hur dom/ni kan ha tagit min bil offline pga. att jag inte var ägare, vilket jag var igår när det hände?

Jag är bara nyfiken :-)

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
24 oktober 2009
jewe skrev:
igår skickade jag in ägarbytar papperna på min Silverado, men han som köpte bilen fick ta den för en vecka sedan (så på vårat kontrakt var han ägare tidigare detta pga att kreditspärren skulle släppa på silveradon).

Ägarbytet kommer alltså att registreras som den 23/10-09 men papperna kommer inte till transportstyrelsen förren på måndag, så jag undrar hur dom/ni kan ha tagit min bil offline pga. att jag inte var ägare, vilket jag var igår när det hände?

För du har i din projektråd skrivit att du sålt bilen!

5 089 Inlägg
24 oktober 2009
Turbomatte skrev:
jewe skrev:

För du har i din projektråd skrivit att du sålt bilen!

hahhaahaahahhahahahahaha big_smile

\Lindgren

-utan 940
1 728 Inlägg
24 oktober 2009
Storebror ser dig.

498 Inlägg
24 oktober 2009
Trådstartare
så sant hahhahahah...

Administratör
11 968 Inlägg
24 oktober 2009
Förmodligen har nån annan medlem rapporterat bilen ifråga. Vi jagar inte i forumet och lusläser för att "sätta dit" någon om nu någon tror det smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök