Irriterad ny användare

Mitte_
4 november 2009 · 7 Inlägg

Är de meningen att man ska behöva ha en systemkamera för att få sina jävla bilder godkända på den här jävla sidan. har klagat till admin men inte fan får man ett vettigt svar. man ska väl som vanlig fattig svensson kunna gå med här o få lägga upp bilder på sin bild men tydligen så kan man ju inte de utan man ska behöva ha systemkamera för att de ska bli "perfekta" bilder....

Senast redigerat av Mitte_ (4 november 2009)

kolvas
4 november 2009 · 4 001 Inlägg

Finns massvis med trådar om just detta, NEJ man behöver inte någon systemkamera, det räcker med en mobilkamera om man har rätt ljus osv.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
240boy
4 november 2009 · 471 Inlägg

nejnej inte ska du måsta ha nå systemkamera! jag har tagit med mobil och nog funkar de. testa igen ;D funkar det inte kan du adda mig på msn ;P skicka pm isf ;D

Skiiit du nedde ! ;)
TurbOla Reservdansk
4 november 2009 · 6 271 Inlägg

Jag använder en vanlig digitalkamera med 5 megapixel och 4x optisk zoom, har aldrig haft några problem med mina bilder...

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
C-Gustafson
4 november 2009 · 26 Inlägg

Har vare ute för samma sak, ena bilen gick bra och ändå var de mörkare bilder på den än den som inte går att få godkänd! tongue

Mercedes Vito CDI "Servicebussen" (2001)
Volvo S80 2,4D "Summum" (2007)
chrizz Administratör
4 november 2009 · 11 783 Inlägg

Se support-forum och reglerna för bilar.

Låser här.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang