Vilken busbil? bmw 530 e34 v8 vs volvo 740 turbo

ralle_xtreme
3 december 2009 · 283 Inlägg

Rquired skrev:

ralle_xtreme skrev:

AlvereZ skrev:

Konstaterade bara att den drog mindre tongue
Motorns kondition svarar jag inte för, för det vet jag inte.. Är ju rätt olika från bil till bil tongue

jag köper inte en bil för den drar lite soppa! wink

Haha på den punkten är jag med i alla fall, soppan är för dyr för att slösas bort på tråkiga bilar tongue

helt rätt! jag kör bara på helger och och lite när jag är sugen! går i skola ju! smile

BMW E30 (1989)
AlvereZ
3 december 2009 · 787 Inlägg

ralle_xtreme skrev:

Rquired skrev:

ralle_xtreme skrev:

jag köper inte en bil för den drar lite soppa! wink

Haha på den punkten är jag med i alla fall, soppan är för dyr för att slösas bort på tråkiga bilar tongue

helt rätt! jag kör bara på helger och och lite när jag är sugen! går i skola ju! smile

På vilket sätt är 740in tråkigare än bmw,n ? smile

Enda jag tyckes är + för bmw,n är iaf att den är snyggare och låter bra roligare ..
Dock säkert dyrare att underhålla ifall något skulle paja eller nån stolpe som står i vägen när man är ute och busar ..

Nej klart ska man bara busåka spelar det inte stor roll om bilen drar 1 liter eller 3 bara man har roligt smile


Någon skrev att det är minus att 740in är för lätt i baken? är inte det positivt? tongue

turboforssen Telge Drifting Team
3 december 2009 · 5 398 Inlägg

__Mackee__ skrev:
Ska du ha ren bus bil säjer jag volvo lätt.
Om du ska ha 740 tic köp en tidig med b23et motorn och trimma vidare.
Svetsa axlen byt turbo och lite annat kul och ur med inredningen sen har du hyffsad busbil

740 turbo har inte b23et
det är 760 turbo som dom sitter i smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo 960 (1991)
Volvo v70 (1997)
Rquired Allmänt envis
3 december 2009 · 12 512 Inlägg

AlvereZ skrev:

ralle_xtreme skrev:

Rquired skrev:

Haha på den punkten är jag med i alla fall, soppan är för dyr för att slösas bort på tråkiga bilar tongue

helt rätt! jag kör bara på helger och och lite när jag är sugen! går i skola ju! smile

På vilket sätt är 740in tråkigare än bmw,n ? smile

Enda jag tyckes är + för bmw,n är iaf att den är snyggare och låter bra roligare ..
Dock säkert dyrare att underhålla ifall något skulle paja eller nån stolpe som står i vägen när man är ute och busar ..

Nej klart ska man bara busåka spelar det inte stor roll om bilen drar 1 liter eller 3 bara man har roligt smile


Någon skrev att det är minus att 740in är för lätt i baken? är inte det positivt? tongue

Har aldrig inkluderat 740 bland tråkiga bilar? smile




Syftade mer på typ... svårt att säga för många modeller är roliga med rätt motor etc. Men jag tror du förstår. Sedan har Bmwn en helt annan kommunikation och balans, därmed inte sagt att den automatiskt är roligare att busa med.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang