4563
Sök

Passar en 318i kylare till en bmw 316i ?

mulle mek
679 Inlägg
4 december 2009
Trådstartare
letar efter en annan kylare och jag har hitta en till en 318i och det är m40 motor i den med.
så jag undrar om man kan använda den kylaren ? passar den rakt av lr måste man bygga om fästena `?  snabba svart tack  . jag har ingen ac  på min och det är ingen ac på den andra heller.

Gasar tills det Rasar !!!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
4 december 2009
Utan att veta tycker jag att det borde gå, men ring och hör med lokala Bmw-handlaren? Ibland är de fullständigt inkompententa men ibland sitter de på en hel del kunskap. Och i det fallet de är inkompententa har de åtminstone datorn att gå efter smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

mulle mek
679 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Utan att veta tycker jag att det borde gå, men ring och hör med lokala Bmw-handlaren? Ibland är de fullständigt inkompententa men ibland sitter de på en hel del kunskap. Och i det fallet de är inkompententa har de åtminstone datorn att gå efter smile

har löst det nu  och den passa perfekt big_smile va samma mått så vi mätte båda två och så stämde båda .

Gasar tills det Rasar !!!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 december 2009
r3zz1 skrev:
Rquired skrev:

har löst det nu  och den passa perfekt big_smile va samma mått så vi mätte båda två och så stämde båda .

Tyckte väl det, M40 som M40 tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök