4705
Sök

Vart hittar jag en bilskrot som hämtar bilen?

12 086 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Min gamla 540 står som ett lik utan hjul och jag undrar om det finns någon som kan hämta den gratis?
Såg en annons för ett tag sedan men hittar inte den nu, att den måste lyftas gör ju allt mkt svårare =/
Bilen står i Motala

1 207 Inlägg
5 december 2009
För något år sedan ringde vi till Håll Sverige Rent och de kom först och märkte bilarna med en sticker för att sedan hämta bilen. Då var det gratis iom att de hade en kampanj, nu vet jag dock inte. Mor och far har ringt dem för att hämta min gamla folkrace bil men månader har gått och vi har fortfarande inte sett till dem. Vi bort dock rätt avlägset. Mitt tips är att kolla igenom deras hemsida och se efter om de fortfarande gör detta gratis.

http://www.hsr.se/

edit:
Sökte själv och hittade tyvärr detta. http://www.hsr.se/sa/node.asp?node=2232 ...
Men du kan ju testa ringa dem och höra dig för om de fortfarande har någon sådan drive.
Senast redigerat av maco (5 december 2009)

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 december 2009
Kolla på blocket, finns olika skrotar som hämtar!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Saabifierad
2 031 Inlägg
5 december 2009
Sitter motorn kvar i bilen och är det enbart hjulen som saknas? isåfall ger jag tipset jag alltid brukar: Lägg ut en annons på blocket, ta typ en-två tusenlappar för den och du ska se att du förhoppningsvis blir av med den rätt kvickt. Det enda "bökiga" är att man får svara i telefon och så men det kan vara värt det.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Das vas das das
179 Inlägg
5 december 2009
hur se den ut karossmesigt.
har du bild på den ?

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]

1 534 Inlägg
5 december 2009
skrot frag norrköping hämtar gratis, fast så får du inte betalt för bilen

Sök