5101
Sök

Köpa separat extraljus glas (Hella 3003 blue)

NissanMotorsport
17 december 2009
Trådstartare
Fått stenskott på glaset och behöver bytas, om de går? googlat och sökt här men hittar inget.. tycker frågan borde kommit upp förr.. men men länka gärna smile

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
17 december 2009
NissanMotorsport skrev:
Fått stenskott på glaset och behöver bytas, om de går? googlat och sökt här men hittar inget.. tycker frågan borde kommit upp förr.. men men länka gärna smile

En helt ny insats är enda lösningen eftersom bara glaset inte går att byta. Men den är snudd på lika dyr som ett komplett ljus så jag tror inte ens du kan köpa bara insatsen.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

NissanMotorsport
18 december 2009
Trådstartare
hotrodder skrev:
NissanMotorsport skrev:

En helt ny insats är enda lösningen eftersom bara glaset inte går att byta. Men den är snudd på lika dyr som ett komplett ljus så jag tror inte ens du kan köpa bara insatsen.

Jaså ok, har nämnligen borrat upp och gjort alla kablar klara för mitt xenonljus, så bara en insats skulle vara kanon, slippa borra m.m igen tongue ska kika lite mer få se..tack

edit: smarta jag är igång igen ser ja, varför inte bara köpa ett nytt extraljus och bara ta insatsen.. måste ju inte ha plasten big_smile
Senast redigerat av NissanMotorsport (18 december 2009)

Sök