okej, vet du om de har något liknande utbytes system? för jag har en 531 topp i riktigt fint skick.. om man kan typ byta den mot en som är portad och klar med axel i och pengar emellan?
Jag har lämnat in två toppar till dem och har bara gott att säga. Väldigt trevligt bemötande och bra priser. (det här var visserligen några år sedan, men jag tror det är samma personer som driver det fortfarande.) Då jag lämnade in mina toppar så gjorde dom inga portningar, men dom har kanske börjat med det nu?
Okej låter ju mer lovande... .. menar 8125:- är ju inte farligt jämnfört vad andra tar..
Topparna är... Tvättade Blästrade Provtryckta Planade Mira frästa ventilsäten Nya ventilstyrningar Nya ventiltätningar Nya packboxar
groze skrev:
Jag har lämnat in två toppar till dem och har bara gott att säga. Väldigt trevligt bemötande och bra priser. (det här var visserligen några år sedan, men jag tror det är samma personer som driver det fortfarande.) Då jag lämnade in mina toppar så gjorde dom inga portningar, men dom har kanske börjat med det nu?