Köptråd : Vilken bil ska man köpa?

Andreas348
10 januari 2010 · 134 Inlägg

Hej ! har tänkt sälja min kebab express ,   Men vad ska man köpa för bil ?  Har en budget på cirka 30-40 tusen .. audi kanske?  och dom får ju inte dra för mycket , för har ingen stadig inkomst.
tack för svar

_Norrland_ Bilvårdstekniker
10 januari 2010 · 766 Inlägg

Någon särskild anledning till att du säljer bmwn? Eller är det bara för att prova något nytt?
Ja en Audi A4 kanske kan vara något, med Quattro så har du en riktigt rolig bil på vintern.. Dock inte så soppasnål kanske smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Andree
10 januari 2010 · 827 Inlägg

den bästa o roligaste bilen jag ägt i den prisklassen e min 855R

Volvo V70 II 2,4d Momentum "R-Design" (2008)
Dodge Charger "440" (1972)
Andreas348
10 januari 2010 · 134 Inlägg

_Norrland_ skrev:
Någon särskild anledning till att du säljer bmwn? Eller är det bara för att prova något nytt?
Ja en Audi A4 kanske kan vara något, med Quattro så har du en riktigt rolig bil på vintern.. Dock inte så soppasnål kanske smile

prova på något nytt ! , hehe , måste försöka hitta nå med någolunda soppa förbrukning iaf:)

Rock-Star
10 januari 2010 · 2 982 Inlägg

volvo s40, audi a4, saab 95, bmw e46

ezz4
10 januari 2010 · 313 Inlägg

ska du gå på ren ekonomi bil med låg bensinförbrukning och billiga att hålla så kanske en VW lupo?
dock jävligt tradig att köra men billiga....
audi som du nämnde så finns det ju alltid a4 och a3 1.8T. men eftersom du ville ha en mer soppasnålare bil än din bmw så är nog inte audis turbobilar att rekommendera...

MOR åt gröt,FAR åt helvete!
Andreas348
11 januari 2010 · 134 Inlägg

ezz4 skrev:
ska du gå på ren ekonomi bil med låg bensinförbrukning och billiga att hålla så kanske en VW lupo?
dock jävligt tradig att köra men billiga....
audi som du nämnde så finns det ju alltid a4 och a3 1.8T. men eftersom du ville ha en mer soppasnålare bil än din bmw så är nog inte audis turbobilar att rekommendera...

Jag vill ha en skaplig bensinsnål, ingen som slukar 1.5 liter milen med en v6  250 Hk   ,  men ingen VW polo  , man vill ju kunna åka i skiten med!smile

Rquired Allmänt envis
11 januari 2010 · 12 512 Inlägg

Tja, är det fart och körglädje till låg soppakostnad du är ute efter sitter du redan på en bra modell smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Andreas348
11 januari 2010 · 134 Inlägg

Rquired skrev:
Tja, är det fart och körglädje till låg soppakostnad du är ute efter sitter du redan på en bra modell smile

Joo vet , men är lite små trött på min , skulle vilja ha lite mer utrymme och nå stilrent , bmw:n är vell stilren men inge utrymme hmm

Rquired Allmänt envis
11 januari 2010 · 12 512 Inlägg

Mer utrymme, tänker du då på fler sittplatser eller lastutrymme? smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Bjork OEM <3
11 januari 2010 · 6 957 Inlägg
OEM <3
Andreas348
11 januari 2010 · 134 Inlägg

Rquired skrev:
Mer utrymme, tänker du då på fler sittplatser eller lastutrymme? smile

mer utrymme:)

Rquired Allmänt envis
11 januari 2010 · 12 512 Inlägg

Andreas348 skrev:

Rquired skrev:
Mer utrymme, tänker du då på fler sittplatser eller lastutrymme? smile

mer utrymme:)

Ok, så det skall vara klurigt. Du tror inte Touring-varianten av den bil du har idag kan vara aktuell? wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Andreas348
11 januari 2010 · 134 Inlägg

Rquired skrev:

Andreas348 skrev:

Rquired skrev:
Mer utrymme, tänker du då på fler sittplatser eller lastutrymme? smile

mer utrymme:)

Ok, så det skall vara klurigt. Du tror inte Touring-varianten av den bil du har idag kan vara aktuell? wink

Hehe! Joo de kanske skulle vara nått , ska sätta mig och kika lite på sånna!tongue

Juvakka
11 januari 2010 · 1 697 Inlägg

Ford Mondeo kombi v6 Ghia kanske?

Saab 900 "T16" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang