Eftersnack:5100 event mantorp park 19/2

fnatteknatte www.5100.se
20 februari 2010 · 299 Inlägg

mkt roligt som vanligt. banan helt kanon.

Senast redigerat av fnatteknatte (20 februari 2010)

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
Sandberg_racing
20 februari 2010 · 20 Inlägg

Ja kan inte i min vildaste fantasi förstå hur ni kan tycka att de är kul o åka omkring på den där såkallade banan! ja va där i 5 min o letade efter nån väg o komma in på banan, men efter lite letande så gick de upp ett liljeholmens att ja befann mig på banan! de va ju som en folkrace bana om inte sämre. Ja trodde att man skulle få köra runt på mantorp parks bana o inte runt bland läktare o träd. jaja men de är ju roligt att ni tycker de är skojjigt iallafall.

//Andreas

RayRayADT Sportcar for Life
20 februari 2010 · 315 Inlägg

Sandberg_racing skrev:
Ja kan inte i min vildaste fantasi förstå hur ni kan tycka att de är kul o åka omkring på den där såkallade banan! ja va där i 5 min o letade efter nån väg o komma in på banan, men efter lite letande så gick de upp ett liljeholmens att ja befann mig på banan! de va ju som en folkrace bana om inte sämre. Ja trodde att man skulle få köra runt på mantorp parks bana o inte runt bland läktare o träd. jaja men de är ju roligt att ni tycker de är skojjigt iallafall.

//Andreas

Om jag inte minns fel så står det ganska klart på 5100´s hemsida att det inte är på Asfalts banan vi kör utan bakom läktaren vid strippen ( mellan strippen och E4:an ) så du har ju inte blivit felinformerad.

Vad gäller banan så undrar jag vad du har för synpunkter på den?
Vad skulle kunna vara bätter och vad är det som inte är bra?

Själv tycker jag att det är en kanon bana, så fort man förstår hur man ska köra och vart det är halt och inte.

Om det skulle vara på Mantorp parks Asfaltsbana så skulle inte jag vilja betala den räkningen för varje träff... om jag inte minns fel så kostar det närmare 80.000:- att hyra per dag, Här åker vi gratis så vad hade du förväntat dig?

Senast redigerat av Rallon (20 februari 2010)

Snoozy
20 februari 2010 ·

Sandberg_racing skrev:
Ja kan inte i min vildaste fantasi förstå hur ni kan tycka att de är kul o åka omkring på den där såkallade banan! ja va där i 5 min o letade efter nån väg o komma in på banan, men efter lite letande så gick de upp ett liljeholmens att ja befann mig på banan! de va ju som en folkrace bana om inte sämre. Ja trodde att man skulle få köra runt på mantorp parks bana o inte runt bland läktare o träd. jaja men de är ju roligt att ni tycker de är skojjigt iallafall.

//Andreas

Man tager  vad man haver!!!    Banan är skitrolig o åka på, visst den är hal som glas men ändå.  så klaga fan inte, försök själv hitta något lagligt alternativ till den vi har om du ska va negativ..  Tack till er som anordnar det hela..  bra intiativ.  tack till er som hjälpte mig att komma rätt efter min lilla fadäs vid läktaren.  hehe..ses nästa gång, om det blir nån mer vill säga..

Sandberg_racing
20 februari 2010 · 20 Inlägg

ja de är väl bara o ge sig ut i skogen o köra grusväg, de har vi gjort hela vinter. Inga problem alls, jätte fina vägar med vallar. ja tyckte bara de ja jätte tråkigt på mantorp, men som ja skrev: de är ju kul att ni tycker de är roligt:) kan inte förstå vad de är o bli så arg över så fort nån inte tycker lika som ni:P

RayRayADT Sportcar for Life
20 februari 2010 · 315 Inlägg

Sandberg_racing skrev:
ja de är väl bara o ge sig ut i skogen o köra grusväg, de har vi gjort hela vinter. Inga problem alls, jätte fina vägar med vallar. ja tyckte bara de ja jätte tråkigt på mantorp, men som ja skrev: de är ju kul att ni tycker de är roligt:) kan inte förstå vad de är o bli så arg över så fort nån inte tycker lika som ni:P

Jag undrar bara vad du inte tyckte var bra, för kritik ska man ju ta till sig och försöka göra nått bättre av det för att få mindre kritik..smile

Jo som du skriver finns ju skogsvägar... men det är inte lagligt för 5 öre om man inte har godkännande från markägaren och vad jag vet så måste även polisen godkänna det då det inte är inhängnat + att det kan bo folk i närheten som måste förvarnas och godkänna det också... så att försöka göra en skogsväg till en laglig slinga är en rätt så krävande grej och oftast så får man ej för de som bor i närheten tyvärr....

Men om du kan fixa en skogsväg där det är lagligt skulle det vara skit kul..smile

Sandberg_racing
21 februari 2010 · 20 Inlägg

oj inte visste ja att ni skulle börja gråta o skriva elaka saker med stora bokstäver:) va visst ett känsligt ämne...... o du som skrev sist... tycker du att du är världsmästare på o sladda när du skaver omkring på den otroligt svåra city gross parkeringen??lol

Senast redigerat av Sandberg_racing (21 februari 2010)

Holmlund88
22 februari 2010 · 29 Inlägg

Sandberg_racing skrev:
oj inte visste ja att ni skulle börja gråta o skriva elaka saker med stora bokstäver:) va visst ett känsligt ämne...... o du som skrev sist... tycker du att du är världsmästare på o sladda när du skaver omkring på den otroligt svåra city gross parkeringen??lol

Haha Klockrent Sandberg !

Holmlund
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang