23-åring dog i Götatunneln

pat
21 mars 2010 · 132 Inlägg

Leo86 skrev:
R.I.P

Hoppas föraren får en riktig hård fängelse upplevelse oavsett han ångrar sig bittert eller inte!

Fy fan för er gbg poliser!

Har ni lagt spik matta i andra änden ist för o jaga den jäveln kanske dom drabbade hade överlevt!

Ja klart vi ska skylla på Polisen....
Så jävla korkat inlägg.

softmuppen
21 mars 2010 · 224 Inlägg

Leo86 skrev:
R.I.P

Hoppas föraren får en riktig hård fängelse upplevelse oavsett han ångrar sig bittert eller inte!

Fy fan för er gbg poliser!

Har ni lagt spik matta i andra änden ist för o jaga den jäveln kanske dom drabbade hade överlevt!

jo fan en spikmatta i ca 200km hade nog varit ännu bättre då kanske dom hade dragit in i en annan bil istället o dragit med sej fler i graven

Rosenqvist
21 mars 2010 · 147 Inlägg

Jonth skrev:

jimmy-124 skrev:

alexbenhard skrev:
Tror det är denna: http://www.garaget.org/?car=186669

R.I.P.

DET ÄR INTE DEN BILEN, så sluta spekulera!
den bilen du länka till är en golf 3:a, den bilen som krocka är en golf 2:a..

de är väl ändå ingen golf 2:a som krocka i gbg.. ser ut att vara en 3:a i mina ögon...

Jo det var en golf 2a.

Audi S4
Leo86
21 mars 2010 · 1 468 Inlägg

Torlejf skrev:

Leo86 skrev:
R.I.P

Hoppas föraren får en riktig hård fängelse upplevelse oavsett han ångrar sig bittert eller inte!

Fy fan för er gbg poliser!

Har ni lagt spik matta i andra änden ist för o jaga den jäveln kanske dom drabbade hade överlevt!

Sluta för helvete!

Folk är så otroligt dumma i detta land, ena stunden gör polisen för lite för att stoppa brottslingar och då är det ett jäkla liv över det, och dagen efter gjorde dom för mycket.

Vet du inte hur det är att vara polis och ständigt behöva fatta snabba beslut så ska du bara håll tyst.

Varför är det polisens fel? Var det dom som tryckte i han droger, tvingade hans kompisar att åka med och sen hotade han till livet om inte han körde som en idiot?

Nej!
Hade han varit en helt vanlig trafikant som körde fort så hade han stannat när polisen bad han att göra det..

Mvh. David.

+1

Ber om ursäkt för vulgära uttryck!
Blir bara rent frustrerad
Trist att d hände och polisen kunde ha agerat anorlunda.
Att ta droger e juh ganska frivilligt och att falla för grupptryck e bara dumt. om någon hotar än till livet o vill att han kör fortare med polis hakc i häl så hellre en tvärnit. tycker jag självklart. men men.

Btw. satt o kolla runt lite o e inte nya ägaren till bilen gustav2410 här på gorg.

Torlejf Bilvårdstönt.
21 mars 2010 · 1 109 Inlägg

Rosenqvist skrev:

Jonth skrev:

jimmy-124 skrev:

DET ÄR INTE DEN BILEN, så sluta spekulera!
den bilen du länka till är en golf 3:a, den bilen som krocka är en golf 2:a..

de är väl ändå ingen golf 2:a som krocka i gbg.. ser ut att vara en 3:a i mina ögon...

Jo det var en golf 2a.

På bilderna i tidningen är det en grön Golf 3:a.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)
Opelmadness German cars, quality and beyond
21 mars 2010 · 8 197 Inlägg

Hemskt tråkigt att det ska behöva hända sånt här i vilket fall. Påverkad förare eller inte. sad
Drabbar tyvärr inte bara föraren och dennes anhöriga i detta fall.

Mina tankar går till alla drabbade och deras anhöriga.

MVH T.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Goffen Administratör
21 mars 2010 · 2 974 Inlägg

Vi nöjjer oss här. Dividera om polisen gjorde rätt eller inte om det är en golf 2a eller inte fasten vi fastställt med 100% att det ÄR en golf3a...  V.I.F och så även denna tråd...

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang