4326
Sök

positionsljus bmw e34 -88

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
21 augusti 2005
Trådstartare
#1
hej, undrar vad lampan (sockeln) heter som ska sitta i positionsljuset i en bmw e34 -88.
tacksam för svar

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

104 Inlägg
22 augusti 2005
#2
Menar du lampan är den en H1.


f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
22 augusti 2005
Trådstartare
#3
tack för svaret smile .

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

104 Inlägg
22 augusti 2005
#4
Inga problem.



Sök