Kommentar slutar inte blinka (Video)

Geliin
21 juni 2010 · 8 Inlägg

Hej. Jag har en ny kommentar på något utav mina videoklipp. Men hittar inte vart. Jag tänker inte gå igenom 40 videoklipp för att hitta den. Förut kunde man ju bara klicka på "Visa" eller något sånt men nu hittar jag inget sånt.. Lagom drygt. neutral

Boston
26 juni 2010 · 183 Inlägg

ja min blinkar oxå! igen! nu är offline bilen borta oxå!

tyskt ska d va!
chrizz Administratör
26 juni 2010 · 11 783 Inlägg

Boston skrev:
ja min blinkar oxå! igen! nu är offline bilen borta oxå!

Klicka på den blinkande ikonen, har du provat det? Du har olästa kommentarer i galleriet...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Geliin
26 juni 2010 · 8 Inlägg

chrizz skrev:

Boston skrev:
ja min blinkar oxå! igen! nu är offline bilen borta oxå!

Klicka på den blinkande ikonen, har du provat det? Du har olästa kommentarer i galleriet...

Var iofs inte till mig, men jag trycker på pratbubblan och får upp detta meddelande:

Du har 2 olästa videokommentarer
Observera att du kan ha olästa kommentarer på sidan 2 eller senare också ifall ikonen för nya kommentarer inte slutar blinka och du läst alla kommentarer på förstasidan.

Så, var hittar ja kommentaren? Missar jag någon länk?

Mvh

chrizz Administratör
26 juni 2010 · 11 783 Inlägg

Geliin skrev:

chrizz skrev:

Boston skrev:
ja min blinkar oxå! igen! nu är offline bilen borta oxå!

Klicka på den blinkande ikonen, har du provat det? Du har olästa kommentarer i galleriet...

Var iofs inte till mig, men jag trycker på pratbubblan och får upp detta meddelande:

Du har 2 olästa videokommentarer
Observera att du kan ha olästa kommentarer på sidan 2 eller senare också ifall ikonen för nya kommentarer inte slutar blinka och du läst alla kommentarer på förstasidan.

Så, var hittar ja kommentaren? Missar jag någon länk?

Mvh

Ptja, menyn under den texten är ju navigeringsknappar för att kolla alla dina kommentarer för de olika typerna av kommentarer som finns. Klicka på Mottagna och sen video så får du upp alla dina mottagna video-kommentarer.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Geliin
27 juni 2010 · 8 Inlägg

Den var omarkerad och då lägger jag ju inte märke till den såklart ("Videoklipp"). Tack, gick ju kanon detta!

Mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang