23 augusti 2005
Trådstartare
Hej !!
Jag köpte mig en SAAB 9-5 2.0 T - 99 idag. Med följde en ericssonhållare för mobiltelefon och i bilen så finns det dold mic osv....det enda som fattas är telefonen, men här kommer frågan:
Vilka telefoner är det som passar i dessa hållare?
Snälla hjälp mig ngn som vet
Jocke