4136
Sök

lite hjälp me ljudet

4 571 Inlägg
5 september 2005
Trådstartare
#1
Tjena har ett litet problem när jag har bilen avstängd så har jag ju bra ljud, men när jag är ute å kör så hörs knappt mellan registret.  man hör bara "bonk bonk" från baslådan eller "tsssh tssh" från diskanterna sången och alla fina gitarrsolon hörs inte alls bra,  har ändå tänkt att köpa nytt ljud på det blir väll 6,5 fram till å börja med men jag vill veta vad man ska ha för att få "fylligt" ljud  bas har jag i skuffen så det har jag nog av,  finns det några förslag?

tänker knappast lägga ut några jätte pengar på högtalare, så riktigt dyra märkes prylar går helt bort.  spelar ingen roll om det är biltema prylar eller så bara dom har det ljudet jag är utan
Senast redigerat av Izual (5 september 2005)



Sök