4086
Sök

Aktiv Bas...

Adder
972 Inlägg
7 september 2005
Trådstartare
#1
När jag fatta vad sync var på mitt slutsteg (som då var en som en delnings sladd) så kolla jag runt  och hitta en bra och billig aktiv bas som jag köpte men... Fattar inte en sak... Är ju vanliga ingångar som ström jord osv men sen ska man även koppla ihop med stereons vanliga högtalar utgångar höger, vänster... Varför i hela friden då ?!

Kolla på dom som sålde lådan där det stog följande:

"Kan kopplas in även om man saknar lågnivå."

Det måste väl betyda att man kan hålla sig till RCA ingångarna och strunta i att hålla på med högtalarna ?!
Senast redigerat av Adder (7 september 2005)

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\

671 Inlägg
7 september 2005
#2
Japp du har rätt.


Sök