Vem värderar veteranbil i sämre skick?

KaffeKossan
27 januari 2011 · 12 Inlägg

Jag tycker chevorna är mer värda än ford! Gillar dom bättre.. Vi har fått en värdering av en gammal bilsamlare.. 500 kr. Men han sa att den var inte så eftertraktad för den var gjort i över 50.000 exemplar. Känns som att han försöker luras lite..

KaffeKossan
27 januari 2011 · 12 Inlägg

Jo visst ville han det. han har en hel industritomt med bara gamla jänkare. Men vi tänker inte sälja till honom ändå smile Då får jag gå in & kolla på blocket. Sist jag var där fanns där bara chevor från 50-talet & uppåt. Några tips på var man kan annonsera mer än blocket? smile

gamlingen
27 januari 2011 · 5 198 Inlägg

Prova blocket med högstbjudande

finns väl nåt som heter veteranmotorbörden ?

Senast redigerat av gamlingen (27 januari 2011)

Fimp3n Random
27 januari 2011 · 480 Inlägg

Får man fråga hur du vet att det är den ovanliga modellen? dvs "4-door sedan3 - 236 gjorda" smile

Senast redigerat av Fimp3n (27 januari 2011)

KaffeKossan
27 januari 2011 · 12 Inlägg

Gamlingen: Ska se efter smile

Fimp3n: Google först sen Chevrolet

KaffeKossan
27 januari 2011 · 12 Inlägg

putter skrev:
njae dom flesta biltidningar borde väl funka, power magasin, wheels   classic motor är väl det bästa för den modellen för där hittar du flest veterangubbar,dom flesta biltidningar har väl nån länksida som du kan använda, du skulle sagt till gubben att för 500 kan du få lukta på mitt rakvatten!
är lite skeptisk till tillverkningsiffran, det där är väl inte så ovanlig bil tror jag1?
har förmodligen gått som taxi eller liknande

Okej. Ska in & kolla runt. Tack för tipset.
Använder inte rakvatten då jag är en tös wink
Nej taxi har den inte gått som. Men bil till en "direktör" i Sjöbo & sen som familjebil nere på Österlen smile Enligt Chevrolet så var den bara tillverkad i så många exemplar hmm

KaffeKossan
27 januari 2011 · 12 Inlägg

Då är det kanske lättare & ta min brors 454ss...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang