Teletyre, erfarenheter någon?

Rspeter Audi A5 quattro driver.
7 november 2008 · 2 203 Inlägg

Tigerofsweden skrev:
vafan ska man ha da om man har 38orginal xD . polaren har 35på sina RS4 , bilr svin bra
men vettefan om jag kan hitta ACE TYSON/SCOTT i ET35 asså....

Är det inte ET 20 på RS4, RS6 och Audi Allroad?

jag hade ET30 på mina BBS RSII 18x8.5" på A4 quattro-98 jag hade innan och dom var precis i linje med skärmkanten.

En jobbarpolare köpte fälg och däck från Teletyre utan problem. Han fick leverans inom en vecka.

Senast redigerat av Rspeter (7 november 2008)

81an
7 november 2008 · 566 Inlägg

Jag köpte en uppsättning 18" på teletyre..fick dom fort men det var det enda positiva. Klarlacken släppte på alla 4 fälgar första sommaren..såg förjävligt ut. Sen var det obalans så man trodde bilen skulle ramla isär.

Kristoff_
7 november 2008 · 87 Inlägg

Köpte fälgar därifrån för 8 veckor sedan, kollade alla såg fina och fräscha ut. 2 dagar efter lagd beställning var dom på bussgods centralen sen tog det 5 dagar till så jag är hel nöjd med teletyre.

Ford Mondeo "Ghia" (2003)
Rspeter Audi A5 quattro driver.
8 november 2008 · 2 203 Inlägg

81an skrev:
Jag köpte en uppsättning 18" på teletyre..fick dom fort men det var det enda positiva. Klarlacken släppte på alla 4 fälgar första sommaren..såg förjävligt ut. Sen var det obalans så man trodde bilen skulle ramla isär.

Det är ju inte Teletyres fel. Vad var det för fälgar?

Foddaren
24 april 2009 · 191 Inlägg

Hur får man tag i dom per telefon? Det verkar stört omöjligt. Har ringt hela förmiddagen, antingen upptaget eller så svarar ingen.-
Några tips?

Dålig stil att inte svara på telefon. Jag tror inte jag kommer handla av dom igen.

Senast redigerat av Foddaren (24 april 2009)

E30 325 Rösta gärna...
BMW 325iC (1991)
grenna_man FD IT-tönt...
3 maj 2010 · 28 Inlägg

Köpte 2 däck från dem och det var inga problem med leverans. Efter 10 mil så sprack det ena däcket. Har nu försöket ringa och maila dem typ 100ggr men inget svar. Hur får man kontakt med dem?!

nil
24 mars 2011 · 68 Inlägg

Köpte fr dem för ett par veckor sedan, hur nöjd som helst!

vi rullar
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang