Inför: Skogenracing Träff/Drifting 28/5-2011 ---OBS NY INFO----

skogenracing xcOOb
20 maj 2011 · 388 Inlägg

Gå in på vårat forum för mer info ang driftingen, kört där många gånger o finns väg beskrivning.

staffe_
21 maj 2011 · 666 Inlägg

kommer smile

SUBARU WRX
din dröm min verklighet
Mazda rx7 (1994)
Tine
23 maj 2011 · 3 Inlägg

Givet smile

bmx
23 maj 2011 · 7 100 Inlägg

kommer det att finnas skogen dekaler att köpa?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
pzykko
23 maj 2011 · 196 Inlägg

bmx skrev:
kommer det att finnas skogen dekaler att köpa?

Ja det kommer det. Vet ej dock om vi hunnit fått ny leverans. Men vi tar med det vi har hemma smile

Min Sierra dubbelturbo Projekttråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=68146
Ford Sierra RS cosworth "skogenracing.com" (1986)
Fraider
24 maj 2011 · 275 Inlägg

Får se om jag kikar förbi wink

vullen Mr White
24 maj 2011 · 1 072 Inlägg

Kommer förbi å kikar.

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
pzykko
24 maj 2011 · 196 Inlägg

Robban 245 skrev:
Kommer förbi å kikar.

Kom ihåg att ta med 2 bullar till mig också big_smile

Min Sierra dubbelturbo Projekttråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=68146
Ford Sierra RS cosworth "skogenracing.com" (1986)
vullen Mr White
25 maj 2011 · 1 072 Inlägg

pzykko skrev:

Robban 245 skrev:
Kommer förbi å kikar.

Kom ihåg att ta med 2 bullar till mig också big_smile

DE VET DU!!!! wink

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Divad
27 maj 2011 · 60 Inlägg

snälla snälla snälla, gör om den här träffen en annan dag också!
Kan tyvärr inte komma nu, men ser verkligen fram emot nästa gång.. smile

pzykko
27 maj 2011 · 196 Inlägg

Divad skrev:
snälla snälla snälla, gör om den här träffen en annan dag också!
Kan tyvärr inte komma nu, men ser verkligen fram emot nästa gång.. smile

har du en jävla tur så kanske vi kör en senare i sommar/hösten wink

Min Sierra dubbelturbo Projekttråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=68146
Ford Sierra RS cosworth "skogenracing.com" (1986)
Crippan_
28 maj 2011 · 51 Inlägg

Då bär det av mot driftingen snart. Kommer en hel del riktigt fräna bilar smile syns där

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
=)
AOS_82
28 maj 2011 · 4 Inlägg

Jag kommer nog om vädret håller sig.

Saab 9-3 (2001)
Bergerstahl Glad fåne
28 maj 2011 · 103 Inlägg

jag o forsafrasse rullar snart ner från hudik o håller er sällskap där nere smile

epoxxy
28 maj 2011 · 94 Inlägg

hur f*n kommer man till råhällan? Efter 2 timmars åkande från sandviken på allt från asfalt, till grusvägar till gamla skogsstigar som är lerhål och igenväxta hamnade vi till slut i oslättsfors tack vare Satans uppfinning till GPS. wisepilot fick ingen träff på råhällan, Google maps hittade råhällan i piteåtrakten och Eniro visade oss grusvägen och skogsstigen.

Nu 2 timmar senare och med rasad koppling samt punka på ett däck så har vi fortfarande inte hittat fram och kämpar nu oss hemmåt igen.

Nästa gång det blir evenemang önskas en liten karta, gps-position alternativt en vägbeskrivning för att hitta fram. (förutsatt att bilen och flickvännen har förlåtit mig och tillåter mig framföra ett fordon igen)

skogenracing xcOOb
28 maj 2011 · 388 Inlägg

epoxxy skrev:
hur f*n kommer man till råhällan? Efter 2 timmars åkande från sandviken på allt från asfalt, till grusvägar till gamla skogsstigar som är lerhål och igenväxta hamnade vi till slut i oslättsfors tack vare Satans uppfinning till GPS. wisepilot fick ingen träff på råhällan, Google maps hittade råhällan i piteåtrakten och Eniro visade oss grusvägen och skogsstigen.

Nu 2 timmar senare och med rasad koppling samt punka på ett däck så har vi fortfarande inte hittat fram och kämpar nu oss hemmåt igen.

Nästa gång det blir evenemang önskas en liten karta, gps-position alternativt en vägbeskrivning för att hitta fram. (förutsatt att bilen och flickvännen har förlåtit mig och tillåter mig framföra ett fordon igen)

men snälla, sök på råhällan på hitta.se så ser du vilken väg du ska åka in på, är nån km från e4an planen ligger.. Titta på satellitläget så ser man den direkt! Och är kanske av nån anledning vi inte visar upp hela tiden exakt vart detta ligger!? finns tex inte plats för hur mycket publik som helst.

Senast redigerat av skogenracing (28 maj 2011)

epoxxy
28 maj 2011 · 94 Inlägg

Jag har sökt på hitta.se, eniro.se, google maps och wisepilot.
Söker jag på hitta.se så finns råhällan Ockelbo och råhällan Gävle, båda precis bredvid varandra. Självklart har jag kollat satellitläget för att försöka se planen. Men utan resultat. Vi har varit 3 st som kollat in satellitbilderna nu.
Som jag skrev så fick Eniro vara min vägguide och styrde mig bokstavligen rakt ut i vegetationen på gamla övervuxna grusvägar. Och därför försökte jag blanda lite ironi med humor när jag skulle klanka ner på hur en GPS kan visa så fel ibland.

Om ni inte vill ha publik bör inte evenemanget läggas ut officiellt, dessutom så bör det inte skrivas att man är välkommen så länge man inte parkerar ivägen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang