4347
Sök

x-box eller Ps2

www.rallyshop.se
551 Inlägg
25 september 2005
Trådstartare
#1
FUnderar på att sätta i xbox eller ps2?
Vet ej hur man ska koppla strömen bara det e det ännda.
Ngn som hjar kunnighet mm?
Mvh jocke

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
25 september 2005
#2
du behöver en 12/220 omvandlare, finns på dustin special till xbox,

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Team Tondöv
649 Inlägg
25 september 2005
#3
så du menar att man inte behöver ha en omvandlare för att köra 220V-grejor i bilen??   roll

6 851 Inlägg
25 september 2005
#4
bmw750 skrev:
ja men du behöver inte ha det. köp vilken som helst som har bra watt antal.
sen kopplar du in den genom ett powerblock till din strömkabel, notera att det kan vara bra med en ganska grov kabel.
sen är det bara att tuta o köra...

Hur menar du nu? ska han köra sin 220V "maskin" på 12V?? det kommer ju inte funka fattar du väl...


6 851 Inlägg
25 september 2005
#5
jo X-box bör ha en special omvandlare då de är lite kännsliga omvandling från 12V till 220. PS2 är där imot inte lika känsliga och där funkar det såklart med en vanlig omvandlare..


draminbil.nu
1 382 Inlägg
25 september 2005
#6
stoppa i en box och inte ett ps2!!! hehe


6 851 Inlägg
25 september 2005
#7
ludde__mannen skrev:
stoppa i en box och inte ett ps2!!! hehe

varför?**bara nyfiken**
Senast redigerat av Tiaz (25 september 2005)


www.rallyshop.se
551 Inlägg
25 september 2005
Trådstartare
#8
Det är bara en sak jag inte fattar, att xbox går på vanligt nät. MEN.
Det omvandlas i xboxet till 12 volt, det bvolde man ju kunna utnyttja. alltså fixa en likadan kontakt så bode de fan funka!

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

6 851 Inlägg
25 september 2005
#9
ogio skrev:
Det är bara en sak jag inte fattar, att xbox går på vanligt nät. MEN.
Det omvandlas i xboxet till 12 volt, det bvolde man ju kunna utnyttja. alltså fixa en likadan kontakt så bode de fan funka!

Japp,jag vet hur du menar och det ä många 220v saker som igentligen skall gå på 12v.
Har hört att är man duktig på det där med el så kan man lätt koppla om detta och då driva det på 12v som i bilen wink
Själv så stter jag inte mina fingrar i sånt då jag ej skulle klara av de...


draminbil.nu
1 382 Inlägg
25 september 2005
#10
Tiaz skrev:
ludde__mannen skrev:
stoppa i en box och inte ett ps2!!! hehe

varför?**bara nyfiken**

ur spelsynpunkt hehe bättre grafik, fler spelare hehe alltså för att jag föredrar boxen hehe


6 851 Inlägg
25 september 2005
#11
ludde__mannen skrev:
Tiaz skrev:
ludde__mannen skrev:
stoppa i en box och inte ett ps2!!! hehe

varför?**bara nyfiken**

ur spelsynpunkt hehe bättre grafik, fler spelare hehe alltså för att jag föredrar boxen hehe

oki..hoppas då att du köper dig en bra skärm dåoxå så du har nytta av din fina grafik wink


draminbil.nu
1 382 Inlägg
25 september 2005
#12
Tiaz skrev:
ludde__mannen skrev:
Tiaz skrev:

varför?**bara nyfiken**

ur spelsynpunkt hehe bättre grafik, fler spelare hehe alltså för att jag föredrar boxen hehe

oki..hoppas då att du köper dig en bra skärm dåoxå så du har nytta av din fina grafik wink

alltid! 60tums videscreen.. frågan nu är bara hur jag ska få plats med den..  >)


6 851 Inlägg
25 september 2005
#13
hmm, blir nog att skaffa sig en van eller buss om man vill få in det i sin bil wink



Sök