4 oktober 2005
Trådstartare
Fungerar det att använda en vanlig datorskärm till en dvd huvudenhet? Hur kopplar man kablarna? är det rätt signal? Är det möjligt helt enkelt!
Vill inte betala massa stora pengar för en 7"skärm som sedan knappt fungerar att använda för att man ändå inte ser något på den!