Eftersnack: Realcar AutumnMeet Den 6:e Oktober Katrineholm

per-ling
20 november 2012 · 161 Inlägg

Astramarkus skrev:
Dont shoot the messenger... Per: Din bil var också med bland de högst placerade, tror det var 4 bilar med samma poäng på tredjeplats, tog bara med den första. Kan rota fram pappren igen och dra dem alla smile Tyskklassen var SJUKT jämn, delvis pga av att det var många bilar så varje röst blev väldigt viktig smile

Det brukar faktiskt vara mest rättvist med utställarna som jury, de är generellt mycket kunniga, insatta och har tid att gå igenom bilarna som bedöms. Just att hinna bedöma bilarna brukar vara svårigheten för en jury, sen blir det nästan alltid snack om jäv, missade bilar, okunnig jury osv... Nu bedöms det rättvist smile

Men att åka bara om man är säker på att vinna, är inte lite av charmen borta då? Jag trodde man ställde ut sin bil för att man ville visa upp den, inte bara för att få en pokal...

Hursom vi laddar för Realcar Spring Meet i April (datum kommer), missa inte vår invigning av nya butiken i Katrineholm 30-11-1/12! Mer info på https://www.facebook.com/events/462795887096639/

Mvh Markus, Realcar

hehe De e lugnt! wink
Men när man bygger bil och sliter ner den i molekyler vill man ha lite creds för bygget. Speciellt när man bygger allt själv och tar ur egen fika och dessutom har en byggpärm med dokumentation... Men var ja på delad 3:e plats är ja mkt nöjd. smile
Men vi tar som sagt nya tag till nästa år,dock "orkar" jag inte bygga eller "förädla" något i vinter... tongue

Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
21 november 2012 · 335 Inlägg

du Markus, jag vill gärna se hela listan av Saab klassen? smile

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang