Tjena, Hade svårt att komma på något bra ämne Någon som har tips på en bra verkstad som kränger om däcken, från gammla gummit till nya? Borlänge funkar oxå.
Tackar för info. Däck beställda, de ska komma på Måndag. Nu kör man på "slicks" nästan Bara boka tid, tror jag testar de i Bergsgården, såg att de fått bra omdöme.
Tackar för info. Däck beställda, de ska komma på Måndag. Nu kör man på "slicks" nästan Bara boka tid, tror jag testar de i Bergsgården, såg att de fått bra omdöme.
Ja bröderna Lundkvist där är bra, jag har säkert anlitat dom 6-7ggr för lite diverse sedan 2006 och aldrig haft något att klaga på. Senaste veckorna fick jag syrran att beställa sommardäck dit direkt från Däckonline och så lämnade jag in lite hjul som däcken skulle skiftas på - nemas problemas. Beställde däck direkt dit från Norden Däck förra året, funkade också bra Lite klurigt med formella öppettider till 16, men brukar kunna gå att lämna in och hämta grejer kvällstid om det är omläggning på fälgar som är frågan.