4616
Sök

X-ljus V70????

1 Inlägg
15 oktober 2005
Trådstartare
#1
Tjena på er!
Köpte 3 Xljus för att kunna se bätttra!
Var kopplar jag in dem på bilen..?
Så när jag slår på hellyste så slår xljusen i gång!???
Var går ingången in till cupen? För att dra in kablaget för att slå på  och av?
Någon som vet? Låt höra!!!

Mvh Fredrik S

Dunken
30 oktober 2005
#2
Tror det finns färdiga kabelsatser hos din volvohandlare, för man kan inte ta ström var som helst på en ny bil som man gjorde förr..


Sök