15 oktober 2005
Trådstartare
Tjena på er!
Köpte 3 Xljus för att kunna se bätttra!
Var kopplar jag in dem på bilen..?
Så när jag slår på hellyste så slår xljusen i gång!???
Var går ingången in till cupen? För att dra in kablaget för att slå på och av?
Någon som vet? Låt höra!!!
Mvh Fredrik S