Bmw 318is vs volvo 740 gle

Evildan
22 juli 2013 ·

Roffer skrev:

endorfinslaven skrev:
Jag ger mig miljarder flugor måste ha rätt ät skit de e gott tongue
BMW håller grym kvalite ända från stunden de klämt den där lilla kabeln till hur de designat karossen.

BMWs ingenjörer och medarbetare borde styra världen då blev det ordning och reda.

Klart det ska vara tunnare kablar och skatbon för att motverka EMC, det är inte fel att kablaget ser ut och vara gjort av en kock. Det är ju meningen.
Klart  ursprungskarossen ska vara mjuk då kan man i reklamen tala om hur mycket senaste karossen förstärkts.
Klart man ska ha senaste gadgeten i motorn det säljer, barnsjukdomar vad sa du ?
Klart att en bil testad på en slät bana och som samtidigt visat sig förträfflig på banan är rätt val för mig då jag åker över tjälskador och länsmannsryggar med spårbildningar dagligen.

Klart att en bil som alla gillar och tror på måste vara rätt bil för mig varför tänka själv tongue
Vilken idiot väljer en annan bil då måste den personen vara en looser och arbetslös eller ha andra problem.
Jag önskar jag gillade BMW vad lätt livet blev då !
Ska nog be om en lobotomering och därefter genomgå en indoktrineringskampanj enbart för fullständiga glädjens skull

Tyskarna har redan försökt styra världen....

Första gången kom dom marscherandes.
Andra gången kom dom med tanks.
Nu kommer dom med husbil.
Det kallar jag utveckling wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang