4558
Sök

Hur få, Sterio funka utan att sätta på tänning/motor?

257 Inlägg
31 oktober 2005
Trådstartare
#1
Jag har dragit en separat plus till sterion och en separat minus till jord. men de händer inget. vad saknas?

//Swecc0


4 554 Inlägg
31 oktober 2005
#2
lägg den separata plusen på både den röda och gula(memory och ignition)

781 Inlägg
1 november 2005
#3
som sakt på vanlig svenska! det finns 2 pluskablar in till cd en gul och en röd..

den enna sitter vanligtis på tändningen och den andra har ström på sig hela tiden.. sätter man ström hela tiden på den gula och röda kablen(vanligat färgerna) så är det som du har tändningen på alltid.. å cd går att starta alltid:smile enklare kan de inte vara:)

257 Inlägg
1 november 2005
Trådstartare
#4
timpan_87 skrev:
som sakt på vanlig svenska! det finns 2 pluskablar in till cd en gul och en röd..

den enna sitter vanligtis på tändningen och den andra har ström på sig hela tiden.. sätter man ström hela tiden på den gula och röda kablen(vanligat färgerna) så är det som du har tändningen på alltid.. å cd går att starta alltid:smile enklare kan de inte vara:)

hehe. nae de e sant. fixat nu smile



Sök