Vilken bil föredrar du? Rösta! :)

Muz Wallraff
21 april 2007 · 319 Inlägg

Hummer  tongue

Jukkas :]
21 april 2007 · 469 Inlägg

Skyline R34 GTR såklart tongue

båge montör och hobby mekaniker
21 april 2007 · 2 672 Inlägg

hummer H3

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
_MaCCe_ Majestas
21 april 2007 · 1 319 Inlägg

Skyline!!

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Speed_Advanced
21 april 2007 · 131 Inlägg

saab 9-5

I drive I laugh and I Conquer
peter_1976 JDM
21 april 2007 · 2 201 Inlägg

skyline r33 eller r34 gtr

twin_cam Smålänning
21 april 2007 · 7 877 Inlägg

Nu gjorde du det inte lätt hördudu wink

Skyline är nästan legendariska, Går bra, ser bra ut och är driftsäkra, dock blir det inte mitt val för att den lär vara en rätt värdelös bil på vintern... Sen är det kanske inte den rymligaste bilen.

Saab 9-5 aero är ju en racer för familjen. Går jäkligt bra även original, dom är dritftsäkra och går att köra på vintern, dessutom krocksäkra och många firmor som har prisvärt trim till dom.

Dodge Dart Cab. Vad mer finns det att säga? Värdelös på vintern, skön glidarbil, sädärbra väghållning och glupande besninförbrukning. Känns tungt att säga att den inte blir mitt val sad

Hummer H3. Vaför det när en colorado kostar mindre? Visseligen gillar jag offroad, men det är ingen riktig offroadbil denna. Tar antagligen duktigt med bensin och har nog inte någon höjdarväghållning. Bra på vintern dock. Men inte mitt val.

BMW E90. Se Saab 9-5, förutom att trim och delar är dyrare. Kvalitetskänslan är bättre, men troligen så är den verkliga kvaliten inte bättre än saab. Drar troligen bara marginellt mer bensin.

Matchen står mellan E90 och 9-5. Och jag tar 9-5!

Dels för att stödja fabriken och dels för att det är en mycket bra och komplett bil. En familjeräser som inte kostar mycket mer än en vanlig familjebil att äga och köra. Sen är modellen som du har den snyggaste av 9-5 generationerna. Jag tar den också för att det är en vanlig bil som bara har förfinats.
Att det är en vanlig bil betyder att delar och försäkring inte kostar hutlösa summor, utan ligger mer normalt.

Inte för att det andra är dåliga bilar. Men 9-5 har dedär lilla extra!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Jetman
21 april 2007 · 80 Inlägg

skyen....om den bara vore "rätt styrd"....annars Hummern!!

De man inte har... å de man inte får....de gör man!!!!!
Hellquist
24 april 2007 · 499 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Josip skrev:
men vad gör saaben med i denna röstningen, värsta svensson bilen juh...smile

Hon var helt övertygad om att att saaben skulle få mer röster än de andra. Så fick lägga upp den smile

Om inte SAABen får vara med bör inte BMWn vara med heller. De andra är lite mer extrema på något sätt, BMWn är en vanlig familjebil.

/Fredrik

Ejan
24 april 2007 · 648 Inlägg

snyggast är Skyline  men skulle jag valt nån av dom på riktigt nej

FireTraXX DFFL
24 april 2007 · 9 020 Inlägg

Min lista:
1. Skylinen
2. BMW:n
3. Saaben

Hummern och Dodgen är inte ens med.
H3 är skitful och Dodgen såg tråkig ut.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
BMW635_Robban
24 april 2007 · 1 277 Inlägg

Är en sann BMW freak men röstar på SKYLINE ändå!

terazzi
24 april 2007 ·

Skyline utan och tveka big_smile

Attenator
24 april 2007 · 404 Inlägg

men självklart skyline

BMW 2002 (1972)
Dodde
24 april 2007 · 25 Inlägg

skyline!

___________________
Att åka brett...
känns juh så jävla rätt! :D
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 april 2007 · 3 804 Inlägg

TYVÄRR får jag säga skyline, men de betyder inte att jag gillar den men över dom där så ;P


Bmw osv..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang