4543
Sök

Opel Astra -99 orginal högtalare

Vårdare!
60 Inlägg
1 november 2005
Trådstartare
#1
Hej....!
Ja undrar vad de e för tum på högtalarna i dörrarna på astran och hur man får "dän" högtalargalret.... vill inte bänna me en skruv mejsel !
Uppskattar svar !
Senast redigerat av p@trioten (1 november 2005)

Opel Power ''Fresh Thinking Better Cars''

75 Inlägg
6 november 2005
#2
Det är 6,5 bak och fram. Org högtalarna är special gjorda, och en vanlig 6,5 passar inte direkt att smälla dit, du måste köpa eller göra en konsol och sätta de i. Gallret får du bort genom att bänna, men du får aldrig bort högtalaren genom det hålet, du måste ta bort hela dörrsidan för att byta högtalare..Hör av dig o du vill ha mer info. /Robin

Har bytt namn till ''Robininfocus'' pga bilbyte..


Sök