ja de borde vara någon form av iso eftersom bilen kan ju ha olika stero paket och tror inte de byter hela sladd härvan bara för att de är någon som köper bilen med ett litet stero paket utan de är nog nåot lätt urkopplings bart.
vad de hjäller basen så skulle ja tro att den har en stärkare till basen har för mig att ja såg nått liknande i en xc 90 och tror inte de finns så många lösningar. men man vet ju alldrig.
de borde ju finnas signal utgånger bak på steron iaf en till baslådan.
sen kan man ju fundera om de är nödvändigt att bygga ut:D om man ändå får stora paketet,.
Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!